וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במשטרה חוששים שמאות אוהדי מכבי חיפה קנו כרטיסים למשחק מול בני יהודה

עודכן לאחרונה: 14.3.2021 / 14:45

למרות שהזהובים לא הקצו יציע נפרד לקהל האורח, קצב מכירת הכרטיסים העלה חשד שאוהדים ירוקים רבים יסתננו למשחק (20:45, ספורט 5). במשטרה מתכוונים לנהוג ביד קשה באוהדים שיזוהו כאוהדי מכבי חיפה

צפו: אוהדי מכבי חיפה לפני המשחק נגד מכבי פתח תקוה/שימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים

במשטרת ישראל מתכוננים לתסריט בו מאות אוהדי מכבי חיפה יגיעו הערב (ראשון) לבלומפילד למשחק מול בני יהודה (20:45, ספורט5 ) ומתכוונים לנקוט ביד קשה מאוד נגד אוהדים שיזוהו כאוהדי חיפה. בבני יהודה פתחו את המכירה רק למנויים אך לאחר שרק כמה מאות מנויים רכשו כרטיסים המכירה נפתחה לקהל הרחב ואז החלה התנפלות על הכרטיסים, כשכולם למעשה נמכרו.

במשטרה חוששים לאור ההתנפלות על הכרטיסים שלא רק אוהדי בני יהודה קנו כרטיסים, אלא גם כמה מאות מאוהדי חיפה והחשש הוא שהדבר יגרום למהומות בתוך היציע, מאחר שבבני יהודה הודיעו רשמית שהם לא מאפשרים כניסה של קהל אורח, ולפיכך לא הקצו יציע חוץ מסודר כפי שעשתה אמש בקרית שמונה כשקהל של מכבי תל אביב ישב ביציע נפרד, כך שהחשש הוא לעימותים בתוך היציע בין מחנות האוהדים.

אוהדי מכבי חיפה. מאור אסולין, צילום מסך
אוהדי מכבי חיפה/צילום מסך, מאור אסולין

גורמים המעורים בפרטים הבהירו שבמשטרה הודיעו לבני יהודה שינקטו ביד קשה מאוד וירחיקו כל אוהד שיהיה לו זיהוי עם מכבי חיפה מבלי לשוחח איתו קודם. כמו כן, אם במהלך המשחק יתברר שאוהדים ללא זיהוי חוגגים ביציעים של בני יהודה בשערים למכבי חיפה הם יורחקו מייד מהיציע. בבני יהודה מקווים שהחשש של המשטרה יתבדה כאשר גם במכבי חיפה לא נתקלו בבקשות של אוהדים בנושא, ונראה שאם אכן היו אוהדים שקנו כרטיס למשחק זה היה על דעתם האישית ולא בהתארגנות כלשהי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully