וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו"ר איגוד הכדורמים הביעה תמיכה פוליטית פומבית בכחול לבן

12.3.2021 / 14:37

על רקע השתיקה שבדרך כלל מאפיינת את הספורטאים ואת יושבי ראש האיגודים השונים בתקופות בחירות, רויטל גלוסקא כהן תמכה בשר הספורט טרופר ובמפלגתו ונקבה בדוגמאות מתפקידה בספורט: "הבעתי את דעתי האישית"

רויטל גלוסקא כהן, יו"ר איגוד כדורמים. קובי אליהו
תמיכה פומבית. גלוסקא כהן/קובי אליהו

על פי רוב, ספורטאים בישראל מעדיפים לשמור את הדעות הפוליטיות שלהם בסתר. ובעוד מפעם לפעם ישנם יוצאים מהכלל, ראשי האיגודים השונים, שזוכים למימון ממוסדות המדינה, בדרך כלל מקפידים שלא להיות מזוהים פוליטית ובטח לא להביע עמדות כאלה ואחרות בתקופת בחירות.

השבוע החליטה יושבת ראש איגוד הכדורמים רויטל גלוסקא כהן להביע תמיכה פוליטית בסיעת כחול לבן, מפלגתו של שר הספורט חילי טרופר. הפוסט שכתבה מומן על ידי דף "ישראל לפני הכול", המזוהה עם מפלגתו של בני גנץ, בניסיון להשתמש בפוסט ובמעמדה של יושבת ראש האיגוד. הצעד כמובן הביא לביקורות בעולם הספורט. "הבעתי את דעתי האישית וציינתי את הניסיון בעבודה המקצועית מול שר הספורט", אמרה גלוסקא כהן לוואלה! ספורט".

בפוסט שפרסמה נכתב בין היתר כי "לכעוס ולהתאכזב זו בהחלט הזכות של כל אחד ואחת מאיתנו, גם אני מאד רציתי לראות את בני גנץ וכחול לבן בראשות הממשלה. למרות ההישג המדהים, לא הייתה היתכנות להקים ממשלה בראשותם אך במקום להפקיר את המדינה לנתניהו ולימין לבד, הם נכנסו להיאבק עבור ישראל, לעשות טוב עבור הציבור ואני אישית לא הייתי רוצה לעבור את השנה האחרונה בלי המנהיגים הערכיים האלו בהנהגת המדינה.

"ההתגייסות, האחריות, ישראל לפני הכל היא לא סיסמה, ולמרות שנתניהו הפר את ההסכם והונה אותם, את הציבור, תארו רק מה היה קורה אם הם לא היו שם בפנים להילחם עבורנו. דוגמה טובה לכך, וכמו שאתם יודעים יוצא לי מתוקף תפקידי כיו"ר איגוד הכדורמים בישראל לעבוד רבות מול חילי טרופר ואנשיו. להיכנס למשרד הספורט בתקופת הקורונה ובשנה אולימפית כשהכל מסביב מתפרק ויום יום נעשים מאבקים מול משרד הבריאות והממשלה על מה שומרים ואיך משיבים לפעילות, ובנוסף מוביל השר רביזיה בחלוקת כספי המשרד, קידום הגדלת התקצוב לנשים והקמת תוכנית מתקני ספורט ל-10 השנים הקרובות.

"חילי הביא למשרד חשיבה מחוץ לקופסא יצירתיות ערכיות , מהירות מחשבה, הוא מנהל ביחד עם רז פרוליך המנכ"ל את הכל בשיקול דעת והתייחסות לכל פניה קטנה כגדולה. למשרד התרבות והספורט הגיעה רוח חדשה. זו רק דוגמה לעבודה הקשה והטובה של אנשי ונשות כחול לבן, ואני בטוחה שהם חייבים להיות בכנסת הבאה, והם יהיו משמעותיים בכל ממשלה שתחליף את נתניהו. ישראל יכולה לשוב ולהיות ערכית מהירת מחשבה שירותים ומקדמת תהליכים מחוללי שינוי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully