וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שביעות רצון בקרית שמונה: "עם כל מה שעברנו העונה, זו הצלחה אדירה"

עודכן לאחרונה: 11.3.2021 / 12:02

במועדון ינסו להשלים את המשימה ולהעפיל לפלייאוף העליון, רפואה זכה למחמאות. שרצקי סימן את אירופה כיעד בעונה הבאה, עידן נחמיאס צפוי לעזוב לבלגיה בעונה הבאה

תקציר: עירוני קרית שמונה - מכבי פתח תקוה 1:2/ספורט1

מחמאות גדולות לקובי רפואה מאמנה של עירוני קרית שמונה על הניצחון אמש (רביעי) על מכבי פתח תקוה, ניצחון שהעלה את הקבוצה למקום החמישי, שני מחזורים לסיום העונה הסדירה. "עם כל מה שעברנו העונה ועם הסגל החסר בכל כך הרבה משחקים, זו הצלחה אדירה. שחקן בקבוצה אמר: "גם שלא הלך, קובי שידר לנו שאנחנן טובים ויכולים והוא צדק".

שחקני עירוני קרית שמונה. מאור אלקסלסי
ישלימו את המשימה ויעפילו לפלייאוף העליון? שחקני קרית שמונה אתמול/מאור אלקסלסי

גם השחקנים זכו לתשבוחות. "זה מטורף מה שאנחנו עושים עם קבוצה שרוב השחקנים בה לא מנוסים", אמרו במועדון, "עכשיו אנחנו חייבים להשלים את המשימה".הבעלים איזי שרצקי מרוצה מאוד ולסביבתו סיפר שהמטרה מבחינתו היא הבטחת הפלייאוף העליון ולאחר מכן מקום באירופה בעונה הבאה. למרות החגיגות, בקבוצה מודעים לכך שהפסד מול מכבי תל אביב עשוי להוריד אותם שוב למקום שמוביל לפלייאוף התחתון. "נכון שזו מכבי תל אביב אבל אנחנו ראויים לפלייאוף עליון ונגיע כדי לא לשמוט את זה", אמר שחקן בכיר בקבוצה, "יש עלינו עומס אדיר אבל נדע להתמודד איתו".

בקבוצה אמנם לא מתעסקים בעונה הבאה, אך כבר עתה ברור שעידן נחמיאס לא יישאר בקבוצה. נחמיאס צפוי לצאת לליגה בחו"ל כאשר הוא שחקן חופשי. אחרי נחמיאס עוקבות כמה קבוצות בבלגיה וההערכה שאם לא יקרה משהו דרמטי, הוא יעזוב את קבוצת נעוריו בתום העונה. השחקן גם צפוי לקבל זימון למשחקים הקרובים של הנבחרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully