וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: רוקאביציה צפוי לחזור להרכב, אופטימיות לגבי צ'ארון שרי

עודכן לאחרונה: 11.3.2021 / 10:21

החלוץ האוסטרלי שסבל מתסמיני קורונה, חזר לאימונים מלאים ועשוי לפתוח מול בני יהודה בראשון. הקשר שסובל מרגישות במפשעה, ינסה לחזור לאימונים. גם רז מאיר ודולב חזיזה יחזרו ל-11 של ברק בכר

תקציר ניצחונה של מכבי פתח תקוה 0:2 בחוץ על מכבי חיפה/ספורט 1

צ'ארון שרי קשרה של מכבי חיפה יחזור היום (חמישי) לאימוני הקבוצה ובמועדון מקווים שיחוש בטוב ויוכל לעמוד לרשותו של המאמן ברק בכר במשחק מול בני יהודה ביום ראשון. שרי כאמור סובל מרגישות במפשעה, אך בחיפה אופטימיים לגבי כשירותו. עם זאת, גורמים בקבוצה אמרו שבפציעה מסוג זה, רק לאחר אימון בקצב גבוה יהיה ניתן לקבוע סופית אם השחקן כשיר.

צ'ארון שרי עם ניקיטה רוקאביציה שחקני מכבי חיפה. יוסי ציפקיס
בחיפה חייבים את כולם כשירים לקראת המשך מאבק האליפות. שרי ורוקאביציה/יוסי ציפקיס

מי שמעיד על כך שהוא חש טוב הוא ניקיטה רוקאביצה, שמתאמן באופן רגיל. החלוץ, שסבל מתסמיני קורונה והחלים, צפוי לפתוח בהרכב בראשון כמו גם רז מאיר ודולב חזיזה. המגן צפוי לפתוח במקומו של ארנסט מאבוקה, שגם הוא חש ברגישות בשריר.

ללא קשר לכשירותו של מאבוקה, בחיפה נוטים להחזיר את מאיר להרכב, אך לגבי המגן הזר יתברר האם הוא יכול להיות בסגל בימים הקרובים. בתוך כך, בחיפה מתעסקים גם באירוח המשחק מול מכבי פתח תקוה בגביע, כאשר הביקוש ל-1,500 הכרטיסים גדול מאוד. לא מעט אוהדים תהו ביממה האחרונה מה בנוגע לחמשת המשחקים שהחמיצו במנוי של עונה שעברה והאם יהיה הסדר, כאשר בחיפה ככל הנראה יבהירו את הסוגייה בימים הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully