וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב - בני סכנין: "זה נוהל משחק עונה, כל הקבוצות לחוצות"

קלינגר מחכה לקרב התחתית (שבת, 15:00, ספורט1): "ההכנה היתה מאוד מדוקדקת". אבו עביד ושלמה יפתחו, כ-30 אוהדים הגיעו לאימון. האורחת טוענת כי האדומים "אולי בכושר הכי טוב בארץ", ריאן אמור לקבל מקום ב-11

מחזור 25הסתיים13/03/2021
הפועל תל אביב
    0
    • (22) גנאים
    בני סכנין
    תקציר: הפועל תל אביב גוברת 0:1 על הפועל באר שבע באצטדיון טרנר/ספורט 1

    הפועל תל אביב

    כ-30 מאוהדי הקבוצה הגיעו היום למתחם חודורוב לעודד את השחקנים. בודדים אף גידפו את השחקנים ואת הבעלים איציק ניסנוב ששהה במקום, ואף נכנסו למספר דקות לדשא, אך האדומים הבהירו כי מעבר לכך לא נרשמו אירועים חריגים. ארגון האולטראס כבר הודיע כי לא יגיע למשחקי הקבוצה כל עוד מאושרים רק 1,500 אוהדים, אך כן צפויה התאספות משותפת בסמוך לאצטדיון.

    במועדון יודעים שניצחון מחר יכול להביא למרחק של שני משחקים מהקו האדום והרבה מאוד חמצן במאבקי התחתית. הניצחון בטרנר נתן לניר קלינגר ושחקניו המון ביטחון והמאמן ביקש משחקניו למנף את הביטחון הזה נגד סכנין לניצחון שני ברציפות. מי שייעדרו הם אדי גוטליב, שלומי אזולאי ובן ביטון הפצועים, כאשר ככל הנראה איאד אבו עביד יפתח באגף ימין ואילו רז שלמה ישחק כבלם לצד סיאנדה קולו. בחלק ההתקפי, רז שטיין וגיל יצחק יקבלו דקות משמעותיות.

    "אנחנו בנוהל רגיל של משחקי העונה מבחינתנו, כל משחק בליגה הוא קריטי", אמר ניר קלינגר. "אנחנו מתכוננים אמנם בצורה שווה לכל משחק, אבל כשעובר מחזור ואנחנו מתקרבים לסוף הליגה, אז ברור הדברים הם יותר לחוצים מבחינת כולם. כל הקבוצות לחוצות. אנחנו במומנטום יחסית טוב ורוצים להמשיך אותו, ולכן ההכנה שלנו היתה מאוד מדויקת ומדוקדקת. לצערי שוב אנחנו סובלים ממספר היעדרויות, לא קל, אבל יש לנו בסגל את השחקנים שימלאו את מקומם של אלה שייעדרו ואנחנו סומכים עליהם ב-100 אחוז".

    שחקן הפועל תל אביב רז שטיין. דני מרון
    אמור לפתוח בחוד. שטיין/דני מרון

    בני סכנין

    בבני סכנין ינסו להפתיע את הפועל תל אביב שנמצאת במומנטום מצוין כאשר המאמן שרון מימר יערוך שני שינויים בהרכב: נייג'ל האסלביינק ויזן נאסר יפנו את המקום לחגי גולדנברג ואיסמעיל ריאן. "הפועל תל אביב אולי בכושר הכי טוב בארץ", אמר שחקן בסכנין, "אבל הראינו שכשאנחנו מגיעים טוב למשחקים, אנחנו שווים מול כל קבוצה".

    sheen-shitof

    עוד בוואלה!

    פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

    בשיתוף פיטרו
    שחקן בני סכנין איסמעיל ריאן. מאור אלקסלסי
    יקבל את חולצת ההרכב. ריאן/מאור אלקסלסי

    טריוויה

    * זה יהיה המפגש ה-40 בין הקבוצות במסגרת ליגת העל. ב-39 המשחקים עד כה, הפועל תל אביב מובילה 9:19 בניצחונות ועוד 11 לא הוכרעו.

    * בני סכנין לא הצליחה לנצח את הפועל תל אביב בחמשת המפגשים האחרונים, כשהפסידה שלושה (על האפס) ולפני כן סיימה שלוש פעמים בתיקו. הניצחון הקודם היה 0:1 ביתי בינואר 2016 משער של פיראס מוגרבי.

    * ניצחון החוץ האחרון של סכנין היה 0:4 באוקטובר 2015, כאשר השוער רם שטראוס הורחק כבר בפתיחה והפועל תל אביב קרסה ב-10 שחקנים.

    * הפועל תל אביב השיגה רק ניצחון ביתי אחד העונה - 0:1 על הפועל חדרה ב-9 בנובמבר. מאז היו לה שש תוצאות תיקו ושלושה הפסדים.

    * שרון מימר אימן מול ניר קלינגר ארבע פעמים במסגרת הליגה, ועדיין לא ניצח. יש לו תיקו אחד ושלושה הפסדים.

    הרכבי הקבוצות

    שופט: אוראל גרינפלד
    אצטדיון: בלומפילד
    קהל: 1500

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      2
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully