וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקראת חזרת הקהל: מכבי חיפה תערוך הגרלה בין אוהדיה

עודכן לאחרונה: 10.3.2021 / 19:39

במועדון נערכים לכניסת 1,500 אוהדים למשחקי הבית הבאים, כאשר רק בעלי מנויים מהעונה הקודמת ישתתפו בהגרלה. בני יהודה לא תאפשר לאוהדים הירוקים לרכוש כרטיסים למשחק בבלומפילד

תקציר ניצחונה של מכבי פתח תקוה 0:2 בחוץ על מכבי חיפה/ספורט 1

מכבי חיפה נערכת לחזרת הקהל למגרשים. במועדון הבהירו היום (רביעי) לאוהדים את דרך ההתנהלות שלהם לגבי הכנסת קהל למשחקי הבית הקרובים - נגד מכבי פתח תקוה בגביע ומול מכבי נתניה. כידוע, לקבוצות עם האצטדיונים הגדולים יש אישור להכניס 1,500 צופים ובחיפה החליטו לערוך הגרלה שבה יוכלו להשתתף רק בעלי מנויים מהעונה הקודמת.

בנוסף, בקבוצה הבהירו שבכל הגרלה תינתן קדימות לאוהדים שטרם רכשו כרטיס לאחד המשחקים הקודמים, כך שתתאפשר יותר רוטציה בין כמה שיותר אוהדים שיוכלו להגיע למשחקים. כמובן שרק מחזיקי תו ירוק יורשו להיכנס למשחק והיציעים שייפתחו הם היציע המזרחי ויציע משפחות, כשיתר האצטדיון יישאר סגור.

בשלב הזה החליטו במועדון כי לא תותר כניסה של קהל חוץ. הדבר עשוי להשתנות בהמשך.

אוהדי מכבי חיפה. מאור אסולין, צילום מסך
כמה שהם חיכו לחזור למגרשים. אוהדי מכבי חיפה/צילום מסך, מאור אסולין

יריבת מכבי חיפה ביום ראשון הקרוב, בני יהודה, הודיעה כי לא תמכור כרטיסים לקהל החוץ. הקבוצה תאפשר כניסה ל-1,500 מאוהדים, כאשר מחיר הכרטיס יהיה אחיד ויעמוד על 80 שקלים. הכניסה תתאפשר כמובן רק בהצגת תעודת מחלים/תעודת מתחסן ורק לאוהדים שרכשו כרטיסים למשחקי הקבוצה בעבר. אוהד שלא עומד בקריטריונים הללו, לא יוכל להיכנס לאצטדיון. כדי למנוע עומס בכניסה, על הכרטיס תופיע גם שעת ההגעה לאצטדיון.

כמו כן, בני יהודה הבהירה כי בעלי מנויים מהעונה שעברה יוכלו לממש את ארבעת משחקי הבית החסרים עד לסיום העונה הנוכחית בלבד, ומי שלא יוכל לממש יזוכה בסכום יחסי ברכישת מנוי לעונת המשחקים הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully