וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה אופטימית למרות הירידה מהפסגה: "הכול עדיין תלוי בנו"

עודכן לאחרונה: 9.3.2021 / 14:21

הירוקים הדגישו אחרי איבוד המקום הראשון: "אסור להיכנס למרה שחורה". ארגון האוהדים הוציא הודעה נגד מתווה חזרת הקהל

תקציר ניצחונה של מכבי פתח תקוה 0:2 בחוץ על מכבי חיפה/ספורט 1

מכבי חיפה מצאה את עצמה אמש (שני) מחוץ למקום הראשון בליגת העל, בפעם הראשונה מאז המחזור השמיני. מכבי תל אביב עברה את הירוקים שהפסידו למכבי פתח תקוה ביום שבת, אבל הירוקים משדרים אופטימיות חרף היכולת הלא טובה במשחקים האחרונים. "נכון שאנחנו במקום השני עכשיו, אבל הכול עדיין תלוי בנו", אמר אחד השחקנים בקבוצה, "המטרה הכי חשובה כרגע היא לא להיכנס למרה שחורה, אלא להגיע למפגשים בפלייאוף העליון עם 100 אחוז הצלחה מעכשיו".

שחקני מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
נשארים מאוחדים. שחקני מכבי חיפה/מאור אלקסלסי

בקרב אוהדי מכבי חיפה יש זעם על משרדי הממשלה ומנהלת הליגה בשל המתווה המאפשר חזרה של 1,500 צופים בלבד למשחק. ארגון הקופים הירוקים פרסם פוסט בו הודיע שאלפי מאוהדי הקבוצה יגיעו למשחק הבית מול מכבי פתח תקווה במסגרת הגביע ויעודדו מחוץ לאצטדיון כמחאה על ההחלטה.

בפוסט נכתב בין היתר: "עשרות אלפי אוהדים הלכו להתחסן רק כדי לחזור לאצטדיונים, הכל נפתח ורק את אוהדי הכדורגל השאירו מאחור. מנהלת הליגות, 1,500 אנשים? באמת? אתם מנותקים יותר ממה שחשבנו. למה שאצטדיון המכיל מעל 30 אלף מקומות יכניס פחות מ-5 אחוז. אנחנו לא נתן יד למתווה ההזוי הזה, לכן החל ממשחק הגביע הקרוב אנחנו נגיע לאצטדיון, נעודד מבחוץ 90 דקות ותהיו בטוחים בדבר אחד - נהיה הרבה יותר מ-1,500 אנשים. במידה והמתווה לא ישתנה יהיה פה נזק הרבה יותר גדול ממה שחשבנו".

עוד בוואלה!

מאבד קלפים במו"מ: ניקיטה רוקאביציה מתקשה למצוא קבוצה במפרץ

לכתבה המלאה
  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully