וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה לא תאפשר כניסה של אוהדי מכבי תל אביב במשחק הגביע

עודכן לאחרונה: 9.3.2021 / 16:30

האדומים החליטו שבשני משחקי הבית הקרובים לא תתאפשר כניסה של קהל חוץ, כאשר לקראת הפלייאוף תתקבל החלטה מחודשת בנושא

תקציר ה-0:0 של הפועל כפר סבא מול הפועל חיפה/ספורט 1

ראשי הפועל חיפה החליטו כי בשני משחקי הבית הקרובים של הקבוצה לא תתאפשר כניסה של קהל חוץ. כידוע, במתווה החזרה של הקהל הוחלט שכל קבוצה תוכל לבחור האם היא מאפשרת כניסת קהל של הקבוצה האורחת, או מחליטה לאפשר כניסה של הקהל הביתי בלבד. כעת בחיפה קיבלו החלטה רק לשני המשחקים הקרובים ולאחר מכן יישבו ראשי המועדון ויקבלו החלטה האם להמשיך עם האיסור על כניסת קהל חוץ או ישנו את ההחלטה.

המשמעות היא שמעבר למשחק הליגה הקרוב מול מ.ס אשדוד לא תותר כניסה של קהל חוץ, בחיפה החליטו לא למכור כרטיסים לאוהדי מכבי תל אביב למשחק בשמינית גמר גביע המדינה. האדומים מהכרמל רואים חשיבות עליונה בגביע ורוצים יתרון יחסי עם קהל שדוחף ומעודד את הקבוצה. במועדון יקבלו החלטה לגבי משחקי הפלייאוף לאחר מכן.

היום הודיעה הקבוצה על פתיחת מכירת הכרטיסים למשחק הליגה הקרוב מול מ.ס. אשדוד. כל בעלי המינויים שבידם תו ירוק או תעודת מחלים, יישבו ביציע המזרחי של האצטדיון הביתי.

שחקני הפועל חיפה חוגגים. מאור אלקסלסי
אם לא פלייאוף עליון, לפחות לא להסתבך בתחתית. שחקני הפועל חיפה/מאור אלקסלסי

בהפועל חיפה עדיין מאוכזבים מכך שהסיכוי להגיע לפלייאוף העליון נראה כמעט אבוד, אך מצפים מהשחקנים להמשיך בקצב גבוה בשני המשחקים האחרונים של העונה הסדירה על מנת לצבור כמה שיותר נקודות. "נכון שהסיכוי להעפיל לפלייאוף העליון קלוש", הודו בקבוצה, "אבל אנחנו חייבים להילחם עד הסוף. הנקודות האלה חשובות גם אם נהיה בפלייאוף התחתון, כדי שלא נמצא את עצמנו בטעות במאבקי הישרדות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully