וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאות אוהדי מכבי תל אביב צפויים לרכוש כרטיסים למשחק מול קרית שמונה

9.3.2021 / 9:48

הנהלת המועדון תחל במכירת כרטיסים מבלי להבדיל בין קהל המארחת לקהל החוץ. אוהדי האלופה מתכוונים לנצל את הפרצה, כאשר 750 האוהדים הראשונים שירכשו כרטיסים יוכלו להגיע למשחק. בקבוצה מתכוננים למכבי פתח תקוה (רביעי, 19:00, 5+ לייב) : "משחק העונה שלנו"

תקציר: מכבי תל אביב - בית"ר ירושלים 1:4/ספורט 1

האם אוהדי מכבי תל אביב יצבעו את האיצטדיון העירוני בקרית שמונה ביום שבת? בהנהלת המועדון הצפוני החליטו לפתוח מכירת כרטיסים ביום שלישי, אך לא מתכוונים להגביל קהל חוץ או קהל בית ולמעשה 750 האוהדים הראשונים שירכשו כרטיסים יוכלו להגיע למשחק.

לוואלה! ספורט נודע שאוהדי מכבי תל אביב מתכוונים לנצל את העניין ולרכוש כרטיסים במהרה כדי שלפחות כמה מאות של אוהדים יגיעו למשחק ויעודדו לראשונה העונה את מוליכת הליגה מקרוב.

אוהדי מכבי תל אביב. סוכנות ג'יני
יעשו את הקאמבק בקרית שמונה? אוהדי מכבי תל אביב/סוכנות ג'יני

בכל מקרה, ההיסטוריה מוכיחה שבין הקהל של קרית שמונה לבין הקהל של מכבי תל אביב קיים כבוד הדדי, ולא עושה רושם שיוכלות להיווצר בעיות אם יגיעו גם אוהדים של האלופה, כאשר מאות מהם כאמור צפויים לנסות ולרכוש במהרה כרטיסים כדי להבטיח את מקומם במשחק הזה.

בינתיים, בלי קשר לעניין הקהל, בקבוצה מתמקדים במשחק מול מכבי פתח תקוה ביום רביעי (19:00, 5+ לייב). בקרית שמונה כמובן לא מתכוונים לשמור על כוחות של שחקנים בשל המשחק בשבת: "המשחק מול פתח תקוה הוא משחק העונה שלנו ללא ספק", אמר גורם בקבוצה, "אנחנו מבינים שזה קרב ישיר על הפלייאוף. ברור שנגיע אליו בשיא הכוח ורק הוא מעניין אותנו כרגע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully