וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: אלבה ברלין קיבלה כרטיס מובטח לשנתיים נוספות

8.3.2021 / 14:42

אלופת גרמניה תהיה הקבוצה ה-14 שמקומה משוריין במפעל הבכיר ל-2022 ול-2023. וילרבאן ובאיירן מינכן הצטרפו ל-11 הקבוצות עם חוזים ארוכי טווח. ההנהלה הותירה לעצמה פתח לדחיית או הזזת הפיינל פור מקלן בשל מגיפת הקורונה

העונה הסדירה של היורוליג תסתיים בעוד חודש, ובהנהלת המפעל החלו בהיערכות לקראת סדרות הפלייאוף וקיום הפיינל פור תחת השפעות אפשריות של מגיפת הקורונה.

ראשי היורוליג החליטו על שורה של תקנות הנוגעת למגבלות על הגעה למדינות מסוימות בשל הגבלות בתנועה, וגיבשו מתווה להתמודדות עם התפרצויות קורונה בחלק מהקבוצות המשתתפות, שימנעו מהן להופיע למשחקי ההכרעה.

אם אחת מהמעפילות לפיינל פור בקלן לא תוכל להגיע אליו או לשחק בו, היא תוחלף על ידי הקבוצה שסיימה במקום הגבוה ביותר בטבלה (מבלי לעבור את סדרת רבע הגמר). לא יותר משתי קבוצות יוחלפו באירוע. על פי התרחיש הקיצוני ביותר, במידה ששתי קבוצות שנפגשו בחצי הגמר לא יוכלו לשחק בגמר, זהות האלופה תוכרע בחצי הגמר השני. ביורוליג השאירו לעצמם פתח לדחות את הפיינל פור ו/או להעתיקו מקלן.

שחקני אלבה ברלין חוגגים זכייה באליפות. GettyImages
סיבה למסיבה. שחקני אלבה ברלין/GettyImages

בינתיים, הודיעה היורוליג על עיכוב בסיום הליגה הסדירה. משחקי החוץ הדחויים של פנאתינייקוס נגד זניט סנט פטרסבורג וצסק"א מוסקבה יתקיימו בשבוע שלאחר מחזור הנעילה, ב-12 וב-14 באפריל.

ומה באשר לעתיד? מספר הקבוצות שקיבלו רישיון A, כלומר חוזה מובטח לטווח ארוך, עלה מ-11 ל-13, לאחר שאושרה קבלתן של וילרבאן ובאיירן מינכן למועדון. אלבה ברלין זכתה בכרטיס לשנתיים הבאות.

בכך, 14 מ-18 המקומות ב-2022 וב-2023 כבר סגורים על ידי הקבוצות הבאות: אלבה, באיירן, וילרבאן, מכבי תל אביב, צסק"א, ריאל מדריד, ברצלונה, באסקוניה, פנאתינייקוס, אולימפיאקוס, אנאדולו אפס, פנרבחצ'ה, אולימפיה מילאנו וז'לגיריס קובנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully