וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשי קרית שמונה ידונו עם אנשי מכבי תל אביב בנוגע לכניסת קהל של האלופה במשחק בשבת

עודכן לאחרונה: 8.3.2021 / 12:13

הקבוצה הצפונית לא מתכוונת למנוע כניסה של קהל אורח אך הכמות ודרך מכירת הכרטיסים ייקבעו לאחר תיאום עם ראשי האלופה. טורה זומן לנבחרת גמביה. בקרית שמונה יחליטו אם לשחררו רק אחרי בירור בנוגע לשאלה אם יצטרך בידוד בחזרה

תקציר: קרית שמונה גוברת 0:2 על בני סכנין/ספורט1

בעירוני קרית שמונה עודכנו על ידי ההתאחדות בגמביה שמאמן הנבחרת המקומית החליט לזמן את קשר קבוצה סקו טורה למשחק הנבחרת בסוף החודש. לפי הנחיה חדשה של פיפ"א בשל ההגבלות בקורונה קבוצות יוכלו לקבל החלטה שלא לשחרר שחקנים למשחקי נבחרותיהם מבלי להיפגע. עם זאת, בקרית שמונה עדיין לא קיבלו החלטה סופית בעניין ונוטים דווקא כן לשחרר את הגמבי למשחק נבחרתו אך זאת בתנאי שבמשרד הבריאות והספורט יבהירו להם סופית שבחזרה יוכל טורה להיכנס לארץ מבלי צורך בבידוד.

מלבד טורה גם יוג'ין אנסה וזיגוס ברטקוס עשויים לקבל זימון לנבחרותיהם אך בשלב זה לא פנו מההתאחדויות של השניים למועדון הצפוני. "אם הם יצטרכו לחזור לבידוד ולא יוכלו לעמוד לרשותנו בוודאי שנשקול לא לשחרר אותם", אמר גורם בקבוצה, "כרגע אנחנו לא יודעים על החלטה כזו ונפעל לאחר שנברר את כל הדברים".

סקו טורה שחקן עירוני קרית שמונה. ., אריאל שלום
סקו טורה שחקן עירוני קרית שמונה/אריאל שלום, .
שחקן מכבי תל אביב, דור פרץ, מול עידן נחמיאס, עירוני קרית שמונה. ., אריאל שלום
מי יגיע לצפות? מכבי ת"א מול ק"ש/אריאל שלום, .

בעניין אחר, בקבוצה יאפשרו באופן עקרוני כניסה של קהל חוץ למשחקים, וזאת למרות שכל קבוצה רשאית לבחור האם היא מכניסה קהל חוץ. ראשי הקבוצה צפויים לשוחח עם ראשי מכבי תל אביב ביממה הקרובה ולקבל החלטה משותפת בנוגע לכניסה של קהל של מכבי תל אביב במשחק בשבת וכן לגבי הכמויות והפרודצודרה של מכירת הכרטיסים.

בלי קשר לעניין הקהל, בקבוצה אופטימיים אחרי הניצחון אמש (0:2 על בני סכנין) לגבי הסיכויים להעפיל לפלייאוף העליון כאשר משחק ההשלמה מול מכבי פתח תקוה הופך לקריטי במיוחד. "אם ננצח את מכבי פתח תקווה נהיה חזק בתמונה", קובע שחקן בקבוצה, "הנצחון על סכנין היה קריטי עבורנו וחשוב שצלחנו את המבחן הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully