וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה מעודדת: רוקאביציה או דוניו עשויים לפתוח נגד בני יהודה, שרי מתאושש

8.3.2021 / 11:13

בכר מקבל בחזרה את הנעדרים: שני החלוצים חזרו לכשירות לקראת המשחק בראשון, הקשר ההולנדי ינסה לערוך אימונים מלאים החל מחמישי, המאמן יצטרך להכריע את מי להשאיר מחוץ לסגל. השחקנים נחושים להתחיל רצף חדש: "יש מספיק זמן כדי לנוח ולהתרענן"

תקציר ניצחונה של מכבי פתח תקוה 0:2 בחוץ על מכבי חיפה/ספורט 1

במכבי חיפה מלקקים את הפצעים אחרי ההפסד למכבי פתח תקווה שעשוי כבר הערב (שני) להוריד את הקבוצה למקום השני, אם מכבי תל אביב תנצח את בית"ר ירושלים. בחיפה מבינים שאסור להם לשקוע ושהם חייבים לצאת לדרך חדשה כבר ביום ראשון נגד בני יהודה. "אנחנו חייבים לשכוח משני המשחקים האחרונים. השחקנים כבר היו סחוטים, אבל יש לנו מספיק זמן לנוח ולהתרענן כדי להתחיל ברצף חדש של ניצחונות", אמרו במועדון.

בחיפה שואבים אופטימיות מהפצועים שחוזרים לסגל לקראת המשחק מול בני יהודה. החלוצים ניקיטה רוקאביציה וגודסוויי דוניו יעמדו לרשותו של ברק בכר וייתכן שאחד מהם יפתח. דוניו ישוב בימים הקרובים לאימונים מלאים בעוד רוקאביציה ממשיך בהתאוששות ממחלת הקורונה. גם יובל אשכנזי שהתאושש מהפציעה כשיר, ובנוסף דולב חזיזה שסיים את עונש ההרחקה שלו חוזר גם כן.

ניקיטה רוקאביציה עם יובל אשכנזי שחקני מכבי חיפה. לילך וייס רוזנברג
שוב איתכם. רוקאביציה ויובל אשכנזי/לילך וייס רוזנברג

צ'ארון שרי סובל מכאבים במפשעה, אבל בקבוצה אופטימיים לגבי הסיכויים שלו להיות בסגל בראשון. בכל מקרה, הקשר ההולנדי יחזור רק בחמישי לאימונים ומידת כשירותו תתברר רק לאחר שיערוך אימון מלא בעוצמה גבוהה.

בעקבות החזרה של הפצועים והמורחקים, ברק בכר יצטרך להשאיר שניים או שלושה שחקנים מחוץ לסגל. כזכור, רק במשחק האחרון צעירים כמו נהוראי יפרח וסתיו נחמני נכנסו כמחליפים, בעוד מאור לוי הצעיר כבר השתלב ברוטציה. בכר יצטרך להחליט על מי הוא מוותר מבין שחקני הספסל.

בקבוצה מתכוונים להפעיל אפליקציה שכבר נוסתה במשחקי הבית האחרונים, שתצריך מאוהדים שייכנסו לאצטדיון להירשם בעזרת מערכת תמונת פנים שתזהה אותם ותאפשר את כניסתם. בחיפה ידונו היום כיצד לנהוג לגבי ההחלטה להכניס 1,500 צופים בלבד וכן תעלה לדיון שאלת קהל החוץ.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully