וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלוף ארה"ב בהיאבקות לשעבר: "אני גדול יותר, חזק יותר ורעב יותר"

עדי כפיר

עודכן לאחרונה: 7.3.2021 / 17:35

לקראת קרב הזוגות שלו ושל שותפו קיפ סביאן נגד צ'אק טיילור ואורנג' קאסידי, המתאבק הבולגרי מירו התארח בפודקאסט ההיאבקות "טוטאל סלאם" וסיפר לעדי כפיר ואבירן טוניס על המעבר מהארגון של וינס מקמהן לארגון של טוני קהאן, על השאיפות להמשך ועל המצב הכדורגל בבולגריה

ארגון AEW יקיים הלילה (ראשון) את אירוע הספיישל הראשון בשנת 2021 - Revolution ואחד המתאבקים שיהיה הכי מעניין לצפות בהם יהיה מירו, שהתאבק בעבר ב-WWE וכיהן גם כאלוף ארה"ב.

לקראת קרב הזוגות שלו ושל שותפו קיפ סביאן נגד צ'אק טיילור ואורנג' קאסידי, המתאבק הבולגרי התארח בפודקאסט ההיאבקות "טוטאל סלאם" וסיפר לעדי כפיר ואבירן טוניס על המעבר מהארגון של וינס מקמהן לארגון של טוני קהאן, על השאיפות להמשך ומה המצב הכדורגל בבולגריה?

על המעבר מ-WWE אל AEW אמר: "היום אני גדול יותר, חזק יותר וממוקד ורעב יותר. כעת אני מוכן להשתלט על עולם ההיאבקות, לקחת את הקריירה שלי צעד אחד קדימה. שוחררתי באפריל 2020 וזו הייתה ברכה עבורי כי הייתי בעשור ב-WWE ולא קיבלתי שם מספיק הזדמנויות כפי שחשבתי שהגיע לי, אז הרגשתי שזה הזמן עבורי לעזוב ולהראות לעולם שאני הכי טוב בעולם במקום אחר".

על הקרב ב-Revolution והשאיפות לעתיד הוסיף: "כל ההתעסקות עם אורנג' וצ'אק חדשה עבורי, כי אני לא רגיל להתעסק בשטויות ילדותיות. הם שני מבוגרים שמתנהגים כמו ילדים, ואני לא באתי לארה"ב מבולגריה לפני 16 שנים כדי לבזבז את הזמן שלי עליהם. אחרי שאני וקיפ נחסל אותם, יש לי רק מטרה אחת לנגד עיניי - אליפות העולם של AEW. גם קרב המוות על אליפות העולם בין קני אומגה לג'ון מוקסלי הוא צעד נואש מצד שניהם, כדי להתחרות על ליבם של האוהדים. אם הם מוכנים לסכן את חייהם בכזו נואשות זה בסדר מצדי, אני אחכה למנצח מעבר לפינה ואקח את מה שהגיע לי כל הזמן הזה".

  • עוד באותו נושא:
  • wwe

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully