וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: "החלטות הוועדה נועדו לכסות על טעויות השופטים"

עודכן לאחרונה: 7.3.2021 / 12:00

האדומים שיגרו מכתב תלונה בעקבות האירועים נגד מכבי תל אביב: "הצטברות של מקרי קיפוח נגדנו. החלטות השיפוט הכריעו את המשחק"

תקציר: הפועל חיפה - מכבי תל אביב 2:0/ספורט 1

מנכ"ל הפועל חיפה, אורן שטרלינג, שלח לאיגוד השופטים מכתב תלונה בשם המועדון. כזכור, לאחר ההפסד למכבי תל אביב ביום חמישי האחרון, זעמו במועדון על השיפוט כאשר הבעלים יואב כץ הנחה את אנשי המועדון להעביר מכתב תלונה.

במכתב שנשלח ליו"ר איגוד השופטים יריב טפר, הוזכר בין היתר שלא מדובר במכתב תלונה ראשון העונה וכי לטענתם המועדון סובל כר זמן רב מטעויות שיפוט שגורמות להכרעת התוצאות לרעתו ובכך פוגע בו פגיעה אנושה מקצועית וכלכלית.

"לצערנו עולם כמנהגו נוהג והצטברות מקרי הקיפוח של הפועל חיפה נמשכת", נכתב, "את השיא חווינו במשחק מול מכבי תל אביב, בו שרשרת של קבלת החלטות שגויה ותמוהה של שופט המשחק אלי חכמון וצוות ה-VAR בראשות אביעד שילוח הכריעה את תוצאת המשחק".

אלי חכמון שופט כדורגל ישראלי. מאור אלקסלסי
חכמון בוחן את אחד האירועים/מאור אלקסלסי

בין היתר מציינים בחיפה את תחושת הקיפוח בנוגע לשער של עידו שחר שנפסל ואת הטענה שהגיע להם פנדל אחרי נגיעת יד של דור פרץ בתוך הרחבה (הוועדה המקצועית הכריעה שהשופט וצוות ה-VAR צדקו שלא שרקו לפנדל). לעומת זאת, טענו במועדון, השופט ניגש לבדוק ב-VAR האם בן והבה נגע בכדור בידו במקרה בו קיבל איתות.

בנוסף, בחיפה תקפו את הוועדה המקצועית וכתבו "אנו מכבדים את הוועדה ובטוחים שהיא מאויישת על ידי מיטב שופטי העבר ובעלי המקצוע, אבל לדאבוננו התחושה שלנו שהחלטותיה בנוגע להפועל חיפה נועדו לכסות על טעויות שיפוט, כמו במקרה פסילת שערו של חנן ממן בבעיטת מספרת במשחק בסכנין וכמו מקרה נגיעת היד של פרץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully