וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין חוגגת עוד ניצחון על בית"ר: "בירם כיאל מוכיח כל שבוע כמה הוא רעב ומקצוען"

5.3.2021 / 9:33

אושר גדול נרשם בסכנין אחרי עוד ניצחון מתוק על בית"ר: מימר שוב הפעיל את הקסם שלו בבכורה, כיאל הזכיר למה בנו עליו ("מהמובילים בליגה"), קנדיל צפוי להיות כשיר למשחק הבא

תקציר: בית"ר ירושלים - בני סכנין 3:2/ספורט 2

שמחה אדירה נרשמה בקרב אנשי בני סכנין בסיום המשחק אתמול (חמישי) נגד בית"ר ירושלים שהסתיים בנצחון 2:3. בסכנין התעסקו כל השבוע בהרגעת הרוחות אחרי הזעזוע בעמדת המאמן כאשר במועדון קיוו "לנצל" את הסטטיסטיקה של שרון מימר לפיה ניצח בכל משחק בכורה שלו כמאמן. מימר ביקש מחניכיו לשים הכל בצד ולהגיע למשחק בטירוף ואלו אכן עלו כך לכר הדשא. כצפוי, מימר שמר על המאזן המושלם בבכורות - 6 מ-6.

בירם כיאל עם עלי עוסמאן שחקני בני סכנין. ברני ארדוב
בשביל זה הביאו אותו. כיאל/ברני ארדוב

מי שזכה למירב המחמאות היה בירם כיאל שחזר מפציעה ישירות להרכב וסיים עם צמד. בראיון לוואלה! ספורט השבוע אמר המאמן היוצא ניסו אביטן כי ההגעה של כיאל "הרימה את רף הציפיות יותר מדיי. שחקן לא יכול לשחק לבד". גורמים בסכנין הסכימו עם הקביעה של אביטן אך ציינו שכיאל הוא זה שישאיר אותם ליגה לתחושתם. אתמול כיאל אכן עשה צעד בכיוון זה כשהוביל את הקבוצה לנצחון מול היריבה הגדולה ביותר.

"הרבה אמרו שבירם יחזור בלי חשק", אמר גורם בהנהלת סכנין, "אבל הוא מוכיח כל משחק איזה רעב יש לו וכמה הוא מקצוען. אין ספק שזכינו בשחקן שהוא מהמובילים בליגה בכל זמן נתון".

עוד בוואלה!

ליגת העל: בני סכנין ניצחה 2:3 בטדי את בית"ר ירושלים

לכתבה המלאה
יזן נסאר שחקן בני סכנין עם השוער ראמי חמאדה. ברני ארדוב
איזה אושר. סכנין חוגגת/ברני ארדוב

מלבד השמחה הגדולה בסכנין נרשמו שעות דאגה בשל הפציעה של השוער מחמוד קנדיל. השוער עבר בלילה סדרת בדיקות בהן לא נמצאו ממצאים חריגים והשוער זקוק למנוחה וככל הנראה יוכל לעמוד לרשותו של מימר כבר במחזור הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully