וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה - מכבי פתח תקוה: בכר בטוח ש"רוקאביציה יחזור בגדול", ומחמיא לעוואד ומאבוקה

עודכן לאחרונה: 5.3.2021 / 19:38

מאמן המוליכה צפוי להשאיר את מלך השערים ואת דוניו מחוץ לסגל מול מכבי פתח תקוה (שבת, 19:50, ספורט1). עוואד "הרעב" צפוי לפתוח

מחזור 24הסתיים06/03/2021
מכבי חיפה
    2:0
    • (62, גול עצמי) חבשי
    • (81) בריבו
    מכבי פתח תקוה
    צפו ב-1:2 של מכבי חיפה על הפועל תל אביב, כולל השער המרהיב של חוסה רודריגס/ספורט 1

    מכבי חיפה

    אחרי הניצחון של מכבי תל אביב שצימק את הפער בפסגה שוב לשתי נקודות בלבד, מכבי חיפה מתכוננת למשחק החשוב מול המלאבסים בידיעה שגם העומס והעובדה שמדובר במשחק שני תוך שלושה ימים, לא יהוו תירוץ.

    ניקיטה רוקאביציה וגודסוויי דוניו לא צפויים להיכלל בסגל, אבל ההחלטה הסופית תתקבל רק לאחר האימון. הסיכויים של דוניו שסובל ממתיחה בשריר הירך האחורי קלושים, ובנוגע לרוקאביציה יש התלבטות רצינית. ייתכן שבסופו של דבר מלך שערי ליגת העל יהיה בסגל רק בשביל מקרה חירום

    ברק בכר עדיין לא תרגל הרכב אך ההערכה היא שלמרות היכולת החלשה במשחק נגד הפועל תל אביב, המאמן לא יבצע יותר מדי שינויים מלבד הצבתו של מוחמד עוואד בהרכב. בכר מתלבט אם לערוך שינוי אחד או שניים בהגנה.

    בכר אמר לקראת המשחק: "המחצית השנייה מול הפועל תל אביב לא הייתה טובה בלשון המעטה, אבל אני שמח שניצחנו. השחקנים סחטו את עצמם. כל הליגה עמוסה, גם מכבי פתח תקוה מגיעה למשחק שלישי בשבוע, ככה שאין תירוצים. נשתמש בכל הסגל, נרענן איפה שצריך ונעשה הכל כדי לסיים את השבוע הזה בצורה הכי טובה שאפשר".

    על מכבי פתח תקוה: "מדובר ביריבה מצוינת שלא סתם ממוקמת בצמרת, יהיה משחק קשה נגד קבוצה שבאה לשחק כדורגל. אני מקווה שננצח".

    על חוליית ההגנה של הקבוצה: "המטרה שלי כמאמן היא תמיד לשפר דברים. ספגנו שלושה שערים בשני המשחקים האחרונים וזה יותר מדי, אנחנו צריכים לשפר את זה ועובדים על זה. אנחנו מקווים לא לספוג כבר מחר".

    על ארנסט מאבוקה: "הוא מקצוען. הוא לא שיחק כמעט סיבוב שלם ועלה למחצית חשובה מאוד בדרבי וסיפק את הסחורה. זה לא מובן מאליו. אני שמח שהוא חזר לעצמו, רק שימשיך ככה".

    על מוחמד עוואד: "הוא חזר בגישה טובה, הוא מאוד רעב ורוצה להצליח. אני שמח שהוא נראה ככה ובטוח שהוא יתרום לנו עוד הרבה בהמשך".

    ניקיטה רוקאביציה שחקן מכבי חיפה. דני מרון
    ייכלל בסגל רק בתור גיבוי למקרה חירום? רוקאביציה/דני מרון

    מכבי פתח תקוה

    גיא לוזון אמר לקראת המשחק: "אנחנו בשלבי הסיום של הליגה הסדירה וחשיבות המשחק היא מכרעת עבורנו, נעשה הכול כדי לחזור עם שלוש הנקודות, אנחנו מאמינים בעצמנו". ירדן כהן הוסיף: "מכבי חיפה זאת קבוצה שכובשת הרבה גולים וצריך להיות בריכוז מלא של כל השחקנים במשך כל המשחק. אנחנו לא באים להתבטל נגדם, אלא לנסות לנצח, כמו בכל משחק". עבדיאל ארויו, שאמור היה לעזוב, תורגל בהרכב.

    sheen-shitof

    עוד בוואלה!

    קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

    בשיתוף כללית
    אבדיאל ארויו מכבי פתח תקוה. אודי ציטיאט, אודי ציטיאט
    היה אמור לעזוב, אבל עכשיו הוא צפוי לפתוח. ארויו/אודי ציטיאט, אודי ציטיאט

    טריוויה

    * כל 11 המפגשים האחרונים בין הקבוצות (10 בליגה ואחד בגביע) לא הניבו ניצחונות ביתיים.

    * הפעם האחרונה שמכבי חיפה ניצחה את מכבי פתח תקוה בבית הייתה לפני יותר מחמש שנים, בפברואר 2016. נטע לביא וטאלב טואטחה הם השרידים מאותו משחק שהסתיים ב-0:4 ירוק משערים של יוסי בניון, אלירן עטר (צמד) וגילי ורמוט.

    * מכבי חיפה עם רצף של תשעה ניצחונות בית. אם תשיג ניצחון עשירי, היא תשווה את ההישג מעונת 1993/94, כאשר שיא המועדון עומד על 11 ניצחונות ביתיים בעונה אחת והוא נקבע ב-2005/06.

    * מכבי חיפה היא הקבוצה היחידה שעדיין לא הפסידה העונה כמארחת, וסך הכול פיגרה במשך שתי דקות בלבד במשחקי הבית.

    * גיא לוזון ניצח את מכבי חיפה במשחק הבכורה שלו כמאמן מכבי פתח תקוה, אי שם בנובמבר 2001. מאז הוא הצליח לנצח את הירוקים רק עוד פעם אחת (מאי 2007) לעומת 20 הפסדים ושש תוצאות תיקו.

    הרכבי הקבוצות

    שופט: יגאל פריד
    אצטדיון: חיפה

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      2
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully