וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחק היורוליג בין מכבי תל אביב לווילרבאן עשוי להידחות

עודכן לאחרונה: 4.3.2021 / 12:51

הצרפתים שאמורים להתארח ביד אליהו בעוד שבועיים, יידרשו להיכנס לבידוד של שבוע עם שובם. בקשתם לעבור למדינה אחרת נדחתה

אנג'לו קלויארו שחקן מכבי תל אביב מול שארל קאהודי שחקן וילרבאן. ברני ארדוב
הבקשה לשחק ביוון נענתה בשלילה. הביקור של וילרבאן בשנה שעברה/ברני ארדוב

בעוד שבועיים, ב-18 במרץ, אמורה מכבי תל אביב לארח את וילרבאן במסגרת המחזור ה-30 של היורוליג. אלא שקיום המשחק במועדו המקורי מוטל בספק גדול. הסיבה: שלטונות צרפת דורשים כניסה לבידוד של שבוע מכל מי שחוזר ממדינה שאינה חברה באיחוד האירופי.

בימים האחרונים התקיימו שיחות בין המועדונים לבין היורוליג כדי לנסות ולמצוא פתרון לבעיה. וילרבאן ביקשה תחילה שהמשחק יועתק למדינה אחרת, והציעה לקיימו באתונה שביוון, אבל הצהובים הבהירו שיהיו מוכנים להופיע רק באולמם הביתי.

אפשרות נוספת שעלתה היא דחיית המשחק ל-4 באפריל, בתקווה שעד אז ישתנו התקנות בצרפת. אם זה יהיה הפתרון, מכבי תל אביב תסיים את העונה עם מרתון של ארבעה משחקי יורוליג בשמונת הימים האחרונים: ביום חמישי (1 באפריל) בבלגרד, ביום ראשון מול וילרבאן, ביום שלישי נגד חימקי מוסקבה וביום שישי (9 באפריל) בסנט פטרסבורג.

לצרפתים בעיה דומה עם יציאתם לשלושת משחקי הסיום של העונה - שאת כולם יקיימו ברוסיה (נגד חימקי, זניט סנט פטרסבורג וצסק"א מוסקבה). הסוגיה תיפתר אם יחכרו מטוס צ'רטר, אולם הם לא מעוניינים לעשות זאת בשל העלויות הגבוהות. בשבוע שעבר, לדוגמה, כשניצחו בברצלונה, הם עשו את הדרך מליון ברכבת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully