וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החברה הישראלית שעשויה לשנות את פני החסויות בספורט

עודכן לאחרונה: 4.3.2021 / 9:50

חברת eToro עובדת עם אלופת הפורמולה DS TECHEETAH - E, על שינוי פני החסויות בספורט עם מודל השקעה ייחודי וראשון מסוגו: "לקחנו את זה צעד קדימה"

נהגי פורמולה בחסות eToro. etoro,
בקרוב המודל ישתדרג? נהגים של DS TECHEETAH/etoro

הרשת החברתית להשקעות eToro חתמה על הסכם חסות ראשון מסוגו עם אלופת הפורמולה DS TECHEETAH E. החברה, ששוויה מוערך ב-5 מיליארד דולר, תקצה ל -DS TECHEETAH מיליון ליש"ט לטובת השקעות באמצעות פלטפורמת eToro, וכל רווחי ההשקעות יועברו לאלופת הפורמולה.

DS TECHEETAH תשקיע את כספי החסות על סמך העתקת הצלחות השקעה של משקיעים מובילים באיטורו, באמצעות תוכנת ה- CopyTrader החדשנית של החברה. בחברה מאמינים שזו תהיה הפעם הראשונה שחסות ספורט נבנית כך שקבוצה מבססת את רווחיה על שוק המניות, שכן הרווח יהיה תלוי בביצועי ה- CopyTrader, בעוד מודלים מסורתיים של חסויות מבוססים על תשלום קבוע. CopyTrader מאפשרת להעתיק באופן אוטומטי עסקאות של משקיעים מובילים (תוך חישוב היחס לסכומי ההשקעה של המעתיק), ללא עלות בדיוק באותו זמן ובאותו שער שוק.

סמנכ"ל השיווק של איטורו ניר שמואלביץ' אמר: "ב- eToro אנשים יכולים לבצע עסקאות, אך גם לראות מה אחרים עושים וגם לדבר ביניהם. היינו הראשונים להציע פלטפורמה חברתית להשקעות, ולקחנו את המושג הזה צעד אחד קדימה על ידי המצאת CopyTrader. אנו עובדים עם מועדוני הכדורגל באירופה כדי להפוך את השווקים הפיננסיים לנגישים מתמיד, תוך שימוש בשותפויות שלנו כדי לקרב אלינו את האוהדים. בשנה בה אין צופים במגרש, החסויות זוכות לחשיפה גבוהה יותר ובכך יעילותן עולה".

דילן הולמן, מנהל החסויות העולמיות של eToro, הוסיף: "אנו מקווים כי באמצעות שותפות ייחודית זו, נוכל להעלות מודעות בקרב אנשים נוספים ברחבי העולם שיגלו את הפוטנציאל לצמיחת עושרם באמצעות השקעות".
eToro הרחיבה גם את מערך החסויות שלה בליגת העל בבריטניה עם קריסטל פאלאס, אברטון, לסטר סיטי וסאות'המפטון, והוסיפה את ווסט ברומיץ וברנלי, יחד עם קבוצות מהבונדסליגה, מדנמרק וגם מונאקו הצרפתית. החברה מעניקה חסות גם לליגת הראגבי באוסטרליה.

ממחקרים שערכה החברה עולה, כי ישנה התאמה גבוהה בין אוהדי ספורט, גברים בגילאי 30-40, ובין קהל הלקוחות הפוטנציאלים של eToroולכן החסויות הינן כלי שיווקי יעיל עבורה. בהקשר של כדורגל - שלושה מכל ארבעה אוהדים נהנים פחות מכדורגל בזמני סגר. 73% מהנשאלים בסקר טענו שהחמיצו אירועים מרכזיים בזמן שצפו מרחוק, ו- 64% הסבירו כי הסחות הדעת בבית הם הגורם לכך.

  • עוד באותו נושא:
  • סטארטאפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully