וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים - בני סכנין: דראפיץ' מודה - "צריכים להיות בפלייאוף העליון"

עודכן לאחרונה: 4.3.2021 / 1:08

בבית"ר לא מנמיכים ציפיות לפני סכנין (רביעי, 20:00, ספורט 1), ניצן: "רוצים יותר". כיאל חוזר לסגל אבל לא ברור אם יפתח

מחזור 23הסתיים04/03/2021
בית"ר ירושלים
  • עטר (74)
  • מתאוסיניו (87)
3:2
  • (7, פנדל) כיאל
  • (30) כיאל
  • (59) ברשצקי
בני סכנין
תקציר ה-1:1 בין הפועל באר שבע לבית"ר ירושלים/ספורט 1

בית"ר ירושלים

לא מעט שחקנים התלוננו על עומס היום, כולל אביאל זרגרי וירדן שועה, ולכן ההחלטה על ההרכב תתקבל רק מחר. אלירן עטר התאמן אך כרגע הנטייה היא לא לפתוח איתו בשל החולשה שהרגיש בטרנר ובימים האחרונים. ניקו אולסק או מתאוסיניו עשויים לפתוח במקומו, למרות שהאחרון ביקש לראות מחר כיצד ירגיש ואם יוכל לפתוח. אוראל דגני ותמיר עדי הפצועים ייעדרו.

המאמן סלובודן דראפיץ' אמר לקראת המשחק: "אנחנו בתקופה טובה יותר מבתחילת העונה. אני חושב שהמשחק האחרון שלנו היה לא רע, אבל אנחנו בטוחים שאנחנו יכולים לשחק הרבה יותר טוב אפילו ממה ששיחקנו נגד באר שבע. אני מקווה שבחמש משחקים האחרונים לפני הפלייאוף אנחנו נהיה בכושר טוב. בחמש משחקים הקרובים אנחנו צריכים לקחת כמה שיותר נקודות כי יש 7-8 קבוצות שמתמודדות על הכרטיס לפלייאוף העליון. אנחנו צריכים להיות שם, ככה שכל אחד רוצה לנצח ואנחנו רוצים להיות אלה שכן מנצחים ועולים שלב".

איתמר ניצן הוסיף: "אני רוצה פלייאוף עליון ואני רוצה גם מעבר לזה. כרגע זאת המטרה הראשונה והיחידה שלנו, אנחנו רוצים את זה מאוד. רוצים לשחק מול קבוצות צמרת, להיאבק על אירופה, אם נעפיל. זאת המטרה הראשית שלנו".

איתמר ניצן שוער בית"ר ירושלים. דני מרון
מכוון גבוה. איתמר ניצן/דני מרון

בני סכנין

בירם כיאל שעדיין מתאושש מפציעה יחזור לסגל, אבל עדיין לא ברור אם יפתח בהופעת הבכורה של שרון מימר על הקווים.

"הגעתי למקום שאני מאוד אוהב את האנרגיות בו", אמר מימר לקראת ההופעה הראשונה על הקווים, במשחק טעון. "זה מקום עם אמוציות ואני מקווה שביחד נהנה מהאמוציות לטובה. יש פה שחקנים מאוד מוכשרים שמאוד רוצים ואני מהיומיים איתם יודע שיש עם מי לצאת למלחמה. אני מאמין מאוד בקבוצה למרות המצב הקשה. יש אתגר לא קל, אבל אחנו מאמינים שנעמוד בו. בית"ר קבוצה טובה וזה יהיה אתגר קשה. אם נבוא עם הלב והנשמה, נוכל לעשות את זה. ראיתי את המשחקים של סכנין ואני חי את הליגה, אבל אף פעם לא אדבר על מה היה אלא רק על מה יהיה. אני רוצה שנהיה קבוצה שיודעת מה היא עושה גם בהגנה וגם בהתקפה. יש לנו משימה להשאיר את הקבוצה בליגה ונצטרך לבוא לכל משחק כדי להוציא נקודות. בסוף העונה אנחנו צריכים להיות מעל הקו האדום. זו המטרה, גם אם באמצע יהיו קשיים".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
בירם כיאל, שחקן בני סכנין. מאור אלקסלסי
חוזר לסגל, לא ברור אם יפתח. כיאל/מאור אלקסלסי

טריוויה

* 42 משחקי ליגה נערכו בין בני סכנין לבית"ר ירושלים, כשבני סכנין מובילה 12:14 בניצחונות ועוד 16 משחקים הסתיימו בתיקו.

* כל שלושת המפגשים האחרונים לא הניבו שערים, כולל ה-0:0 במשחק ההשלמה לפני שבועיים. הגול האחרון בין הקבוצות היה של ג'ורג' אקפביו, שצימק ל-3:2 עבור בני סכנין בטדי בספטמבר 2018.

* סכנין לא ניצחה בטדי מאז נובמבר 2016, כאשר רמזי ספורי קבע 0:1 בדקה ה-87. עידן ורד הוא היחיד ששרד מ-14 השחקנים ששיתפה בית"ר באותו משחק.

* שרון מימר ניצח במשחק הבכורה בכל אחת מחמש הקבוצות הקודמות שלו בליגת העל, שאל כולן הגיע במהלך העונה. האם זה יקרה גם בפעם השישית?

* לצמד דראפיץ' את ברדה הוא הפסיד בכל ארבעת המפגשים האחרונים, כולל פעמיים 4:0 העונה כמאמן הפועל חדרה, בעוד את האקסית בית"ר הצליח מימר לנצח רק פעם אחת ב-10 מפגשים, וזה קרה כמובן במשחק בכורה - 0:1 בינואר 2016 כמאמן הפועל חדרה.

הרכבי הקבוצות

שופט: לירן ליאני
אצטדיון: טדי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully