וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי בידוד של שבועיים: ניקיטה רוקאביצה ערך אימון אישי ראשון

עודכן לאחרונה: 3.3.2021 / 18:07

מכבי חיפה מעודדת: מלך שערי ליגת העל אמנם לא יהיה בסגל מול הפועל תל אביב (20:45, ספורט 5), אבל אמור לחזור למגרשים בהקדם. שחקן בקבוצה לקראת המפגש עם האדומים: "הם במומנטום מצויין, אף אחד לא חושב שננצח בקלות, אבל צריכים להסתכל על עצמנו"

תקציר: מכבי חיפה - עירוני קרית שמונה 2:4/ספורט 1

אחרי כשבועיים בבית, יצא היום (שלישי) ניקיטה רוקאביציה מבידוד וחזר להתאמן. בעוד שמכבי חיפה נמצאת בתל אביב לקראת המפגש הערב (שלישי, 20:45, ספורט 5) מול הפועל תל אביב, מלך שערי ליגת העל ערך אימון אישי ולראשונה למעשה מאז חלה בקורונה, חזר לפעילות.

החלוץ לא יכלל בסגל הערב אלא אם יקרה משהו דרמטי, אבל בחיפה ינסו להכשיר אותו כדי שיעמוד לרשות ברק בכר במשחקים הקרובים. ניגוד לצ'ארון שרי, רוקאביציה סבל מסימפטומים ועדיין מתאושש מהנגיף. בקבוצה מקווים שלא תהיה לכך השפעה כבדה על כושרו.

ניקיטה רוקאביציה חזר לאימוני מכבי חיפה. מתוך אינסטגרם, צילום מסך
שוב בפעילות. רוקאביציה/צילום מסך, מתוך אינסטגרם

ללא רוקאביציה, בקבוצה מקווים להגדיל לפחות באופן זמני את הפער בפסגה לחמש נקודות. "הפועל תל אביב במומנטום מצויין, אבל אנחנו צריכים להסתכל על עצמנו", אמר אחד השחקנים בקבוצה. "אין אף אחד שחושב אצלנו שזה יבוא בקלות, אבל נבוא כדי לנצח".

סאן מנחם צפוי לחזור להרכב על חשבונו של טאלב טואטחה, וגם צ'ארון שרי צפוי לקבל קרדיט מחודש ב-11 של בכר. מי שיפתח בשפיץ יהיה גודסוויי דוניו שנמצא בכושר מצוין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully