וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה: זיגוס ברטקוס לא יעמוד לדין על הבעיטה לעבר יאניק וילדסחוט

3.3.2021 / 14:42

לוואלה! ספורט נודע שתובע ההתאחדות החליט שהפעולה של השוער הליטאי לא מצדיקה השעיה נוספת מעבר להרחקה האוטומטית מהמשחק מול הפועל באר שבע (20:00, ספורט 1). נחמיאס: "אני שבועיים אחרי הקורונה ועדיין יש לי כאבים"

תקציר: מכבי חיפה - עירוני קרית שמונה 2:4/ספורט 1

רגע לפני המשחק מול הפועל באר שבע הערב (רביעי, 20:00, ספורט 1), בעירוני קרית שמונה יכולים לנשום לרווחה. לוואלה! ספורט נודע שתובע ההתאחדות עורך הדין ניר רשף החליט שלא להעמיד לדין את זיגוס ברטקוס, והמשמעות שהשוער ייעדר רק מהמשחק הערב ויוכל לחזור לאחריו לעמוד לרשותו של קובי רפואה.

רשף התלבט האם הפעולה של השוער, שבעט כדור מכוון לעבר שחקנה של מכבי חיפה יאניק וילדסחוט, שווה העמדה לדין אך כעת גורמים בהתאחדות הבהירו שרשף החליט סופית שהמהלך שווה הרחקה אוטומטית ולא מעבר לכך.

הבלם עידן נחמיאס, התראיין אמש לאחד מאוהדי הקבוצה במסגרת פעילות קבועה בעמוד הפייסבוק של המועדון, וסיפר על עתידו וגם על הקשיים להתאושש אחרי שנמצא חיובי לקורונה. נחמיאס יסיים את חוזהו בסוף העונה וכנראה יחתום בקבוצה מחו"ל, כשבבלגיה יש קבוצות שעוקבות אחריו.

"אני אחד מאלה שחלו וזה לא נעים", סיפר הבלם, "אני מאחל לאנשים שזה לא יגיע אליהם. אני שבועיים אחרי זה ועדיין יש לי כאבי שרירים ברגליים". הבלם התייחס גם לקושי לשמור על כושר: "כשאתה בבידוד ותקוע בבית, אתה לא יכול לרוץ ואפשר לעשות רק אימוני כוח. לא פשוט לחזור מזה".

עידן נחמיאס שחקן עירוני קרית שמונה. ., אריאל שלום
בדרך לאירופה. נחמיאס/אריאל שלום, .

על העובדה שהוא קפטן צעיר בין שחקנים ותיקים ממנו אמר: "זה כבוד גדול להיות קפטן, בטח בקרית שמונה. אני לוקח מהמבוגרים הרבה דברים ולא מעמיד את עצמי מולם. אני נותן להם את הכבוד והמקום שלהם כי הם עשו הרבה יותר ממני בינתיים. אני מנסה ללמוד ולקבל כל הזמן טיפים".

כשנשאל האם ירצה לשחק כל הקריירה בקבוצה ענה "אני מסיים חוזה השנה. זה לא סוד שיש לי שאיפות להתקדם ולא להישאר פה. המועדון נתן לי המון, אבל יש לי שאיפות גבוהות. אני בן 24 וזו הזדמנות טוב להגשים אותם. זה כבוד ענק לשחק בקבוצה. אני מנערים ג' בקרית שמונה ומגיל 4 ברמת הגולן. בתור ילד החלום שלי היה ללבוש את המדים של קרית שמונה. בתור מביא כדורים רק רציתי להיות חלק מזה. כשהגעתי לבוגרים הייתי מאושר ברמה מטורפת. כשאתה שחקן בית הקהל תמיד מתחבר אלייך יותר. הקהל שהיה במשחקים תמך והרים אותי מאוד והיה בשבילי גם במשחקים פחות טובים".

על השאלה היכן תסיים הקבוצה העונה אמר: "זה לא סוד שאנחנו רוצים לסיים בפלייאוף העליון. ספגנו הפסדים שקצת ערערו אותנו, אבל מועדון חזק צריך לדעת לקום ולצאת מזה. יש לנו קרבות ישירים על הפלייאוף ונהיה שם".

עוד בוואלה!

בעירוני קרית שמונה חוששים מאיבוד המקום בפלייאוף העליון

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully