וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: אלירן עטר לא צפוי לפתוח נגד סכנין

3.3.2021 / 8:55

החלוץ התלונן על קשיי נשימה בטרנר, מתאוסיניו צפוי לקבל דקות משמעותיות. המיסוי עבור שכרו של עלי מוחמד יגדל בעונה הבאה ובמועדון יצטרכו לקבל החלטה - מכירה או חוזה חדש. קונטה נפגע מהשיחה עם אלי אוחנה

תקציר ה-1:1 בין הפועל באר שבע לבית"ר ירושלים/ספורט 1

תכונה רבה בבית"ר ירושלים לקראת משחק הבית מחר נגד בני סכנין (חמישי, 20:00, ספורט1). בבירה מבינים שכל תוצאה פרט לניצחון תפחית משמעותית את סיכויי הקבוצה להגיע לפלייאוף העליון. מי שייעדרו מהמשחק בוודאות הם אוראל דגני ותמיר עדי הפצועים, וככל הנראה גם טל בן חיים שחזר אתמול לאימונים. לגבי האחרון, הנטייה היא לנסות להכשיר אותו למשחק נגד מכבי תל אביב ביום שני, בין היתר בגלל שאופיר קריאף ייעדר בשל צבירת חמישה כרטיסים צהובים.

בצוות המקצועי רצו לפתוח עם אותו הרכב מהתיקו נגד הפועל באר שבע, אבל ממתינים לראות שכולם כשירים פיזית ונראה שיהיה לפחות שינוי אחד: אלירן עטר, שהתלונן על קשיי נשימה אחרי שהוחלף בטרנר, כנראה לא יוכל לפתוח וכרגע נראה שמי שמתמודדים על המקום שלו הם ניקו אולסק (כשבמקרה כזה עידן ורד יוסט לכנף ואולסק ישחק במרכז) ומתאוסיניו.

בבית"ר לוקחים בחשבון את חילופי המאמנים בסכנין, אך ציינו: "שיחקנו נגדם ממש לא מזמן בדוחא והיה לנו קשה מאוד. בית"ר ירושלים עושה להם משהו אחר, הם יבואו גם מחר מאוד נחושים ואגרסיביים, אסור לשכוח שהם נלחמים על החיים שלהם".

שחקני בית"ר ירושלים. אריאל שלום
לא יסתפקו בפחות מניצחון. שחקני בית"ר ירושלים/אריאל שלום

בבית"ר יצטרכו לקבל בקיץ החלטה בנוגע לעלי מוחמד, שיעמוד שנה לפני סיום חוזהו. מוחמד ישלים חמש עונות בישראל, מה שיגרום לעליה בסכום המיסוי שהמועדון יצטרך לשלם על שכרו. בבית"ר ימכרו את השחקן רק תמורת הצעה אטרקטיבית ואם לא תהיה כזו, יוצע לו חוזה חדש. שכרו של מוחמד בעונה הבאה אמור להיות מעל 300 אלף יורו נטו ואם יוצע לו חוזה חדש, זה יהיה לכמה שנים, אבל בשכר נמוך יותר.

אנטואן קונטה, שאמור לחזור לצרפת ולהגיש תביעה נגד בית"ר עבור שכרו בעונה זאת ובשל נזק מקצועי שלטענתו נגרם לו, שוחח עם שחקנים והבהיר כי נעלב מהיחס של המועדון כלפיו. קונטה הסביר כי רצה לחזור להתאמן ולשחק בשורות המועדון עד לסיום העונה, אך אפילו לא איפשרו לו להיכנס למתחם, ונאמר לו שאם יעשה זאת - תוזמן למקום משטרה מכיוון שכבר פוטר. אגב, בסיום השיחה עם אלי אוחנה, אמר לו היו"ר כי "הדבר היחיד שאני מצטער הוא שלא העפתי אותך מכאן הרבה לפני", וקונטה עזב את המתחם בכעס.

בית"ר הודיעה אתמול על חידוש הסכם החסות עם חברת "עמרני חומרי בנין" בבעלות אבי עמרני, שמסייע גם בגיוס ספונסרים עבור המועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully