וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדם אריאל: "חזרתי להפועל ירושלים בשביל הקהל, גם אם יבואו מעט אנשים"

הגארד הצטיין עם ארבע שלשות בניצחון בנהריה, וכבר מתרגש לקראת המשחק הביתי נגד מכבי ראשון לציון: "מלווה אותנו מטען בגלל כל מה שעברנו, אבל יש לנו עוד הרבה על מה לשחק"

שחקן הפועל ירושלים אדם אריאל מול שחקן הפועל חיפה טיילר רוצ'סטי. לילך וייס רוזנברג
"אני מרגיש טוב עם עצמי מבחינת הקליעה, אבל מה שחשוב זה הניצחון". אריאל/לילך וייס רוזנברג

אחרי שבועיים וחצי של הפסקה, ולראשונה מאז ההפסד בחצי גמר גביע המדינה, הפועל ירושלים חזרה לשחק כדורסל אמש (שני), וגם שבה לנצח: היא יצאה מעין שרה עם 80:87 על עירוני נהריה במסגרת ליגת העל.

במהלך המיני פגרה, האדומים חסרו באימונים את שחקני הנבחרת, וקשה לומר שהפגינו יכולת משובחת מול היריבה מהתחתית. הם זרקו 38 שלשות, שמתוכן פגעו ב-14, וג'ייקובן בראון (17 נקודות) הוביל שישה שחקנים בדאבל פיגרס, בהם הרכש החדש סטנטון קיד, שקלע 13 בהופעת הבכורה שלו.

את ההצגה גנב אדם אריאל, שעומד העונה בליגה על 10.7 נקודות ומדייק ב-53.8 אחוזים מחוץ לקשת, ואתמול הפציץ 4 מ-5. "אני מרגיש טוב עם עצמי מבחינת הקליעה, אבל מה שחשוב זה הניצחון", אמר. "לא שיחקנו טוב, ואנחנו צריכים להיות טובים יותר. היה לנו קצת קשה לעבוד, כי לא היו לנו מספיק שחקנים באימונים. יש מטען שהולך איתנו בגלל כל מה שעברנו, אבל אנחנו מקצוענים ויש לנו עוד הרבה על מה לשחק".

במוצאי השבת הקרובה, אחרי שנה מול יציעים ריקים לחלוטין, תוכל ירושלים להכניס מספר מוגבל של צופים לארנה, כשתשחק נגד מכבי ראשון לציון. "חזרתי לכאן בשביל לשחק מול קהל, וסוף סוף זה יקרה", הוסיף אריאל. "גם אם ייכנסו קצת אנשים, זה יספיק. אני אשמח על כל אחד שיגיע באדום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully