וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: מימר זוכה לעדיפות על פני ברקוביץ', בלבול לא מעוניין בתפקיד

1.3.2021 / 9:19

אחרי פיטורי ניסו אביטן, בקבוצה הבינו שלא יצליחו להחזיר את בלבול ומתלבטים בין שני המועמדים: "אנחנו במצב קריטי, אם שוב נרד זה יהיה אסון גדול יותר מבפעם הקודמת"

תקציר: בני סכנין - הפועל חיפה 1:0/ספורט 1

ראשי בני סכנין ישוחחו היום (שני) פעם נוספת עם שני המועמדים להחליף את ניסו אביטן - שרון מימר וניר ברקוביץ' - כאשר בהנהלה מתכוונים לבחור עוד היום בין השניים. מימר זוכה לעדיפות בשלב זה, אך רק לאחר השיחות יחליטו ראשי המועדון בוגע לזהות המאמן הבא. בהנהלה רצו מאוד לראות את מרקו בלבול חוזר, אך הוא לא מעוניין בשלב זה לקחת על עצמו את המשימה. גם שמו של אריק בנדו עלה, אך בשלב זה עושה רושם שרק אם המו"מ עם מימר וברקוביץ' לא יצלח, בנדו יזכה לפנייה.

בסכנין מבינים את החשיבות של מינוי מאמן כמה שיותר מוקדם, כאשר הרצון הוא לסיים את הסוגיה לכל המאוחר עד מחר. "אחנו במצב קריטי מאוד", אמר גורם בהנהלה. "אין ספק שאם נמשיך ככה נמצא את עצמנו שוב בליגה השנייה, והפעם זה יהיה אסון גדול יותר מבפעם הקודמת".

שרון מימר מאמן הפועל חדרה. שלומי גבאי
המועמד המועדף. שרון מימר/שלומי גבאי

בקרב מרבית השחקנים הייתה אכזבה מעזיבתו של אביטן, אך גם הם מבינים שהזעזוע היה חייב להגיע. "אין ספק שכולנו צריכים להתעורר", אמר שחקן בקבוצה. "המאמן משלם מחיר, אבל אנחנו אשמים באותה מידה ואולי אפילו יותר. לא משנה מי יגיע לאמן, אנחנו חייבים להיראות טוב בהרבה כי יש פה באמת סגל איכותי".

עוד בוואלה!

ניסו אביטן סיים את תפקידו בסכנין, שרון מימר המועמד המוביל

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully