וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: שלמה, אייזן, בואטנג ואופק ביטון חיוביים. המשחק נגד נתניה יתקיים כסדרו

27.2.2021 / 9:24

רגע לפני המשחק (18:45, ספורט3) נמצאו הארבעה חיוביים בסבב הבדיקות, למרות שקיבלו את מנת החיסון הראשונה. על אף ההתפתחויות: המשחק יתקיים כמתוכנן. שי אליאס צפוי לפתוח במקום בואטנג בקישור של ניר קלינגר

תקציר ה-0:4 של הפועל תל אביב על הפועל אשקלון בגביע המדינה/ספורט1

צרות בהפועל תל אביב רגע לפני המשחק מול מכבי נתניה (18:45, ספורט3). הקבוצה הודיעה הבוקר (שבת) שארבעה משחקני הקבוצה - רז שלמה, שי אייזן, עמנואל בואטנג ואופק ביטון נמצאו חיוביים בבדיקת קורונה - זאת למרות שלפי המידע שהעבירה הקבוצה למנהלת, ארבעתם כבר קיבלו את מנת החיסון הראשונה. שאר השחקנים ואנשי הצוות יצאו שליליים בסבב הבדיקות, והמשחק מול הקבוצה מעיר היהלומים יתקיים כמתוכנן.

מבין הארבעה שנמצאו חיוביים, רק בואטנג תוכנן לפתוח במשחק הערב. הוא והשלושה האחרים ייעדרו מהמשחק כמובן, והמאמן ניר קלינגר יצטרף למצוא פיתרון להיעדרותו של בואטנג בקישור. ככל הנראה, מי שיפתח במקומו הוא שי אליאס.

אייזן, בואטנג ואופק ביטון משחקים בעמדות דומות ודן איינבינדר סבל מכאבים השבוע, כך שדן עזריה בכוננות ועשוי לקבל דקות משמעותיות.

עמנואל בואטנג שחקן הפועל תל אביב. אריאל שלום, אריאל שלום
קלינגר יצטרך למצוא לו תחליף. בואטנג/אריאל שלום, אריאל שלום

באופן כללי, המנהלת עדיין רחוקה מאוד מהיעד של 100 אחוז מתחסנים מקרב שחקני ליגת העל והליגה הלאומית. הנוהל לפיו מי שלא יתחסן בקבוצה בה יימצא מאומת, יכנס לבידוד ביתי מלא, עדיין לא נכנס לתוקף ויוחל רק בעוד חודש.

באימון המסכם אמש תרגל מאמן הפועל תל אביב את איאד אבו עביד במקומו של אדי גוטליב, שסובל מרגישות בשריר ולא ברור אם יוכל לשחק. "אחרי שעברנו שלב בגביע, אנחנו חוזרים לליגה, השחקנים מאוד מוכנים ודרוכים", אמר עוזר המאמן סלים טועמה. "הכנו אותם כמו שצריך ואני מקווה מאוד שנעבור את המשחק הזה ונמשיך הלאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully