וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משה חוגג פרגן לדראפיץ' וברדה: "אם לא הם, אביאל זרגרי מחמם את הספסל או מושאל"

עודכן לאחרונה: 26.2.2021 / 18:36

הבעלים צייץ אחרי הארכת חוזהו של הקשר וקרץ גם לאנשי הנבחרת: "הנבחרת חייבת לא לפחד לתת לדור העתיד את המפתחות. יש צעירים מוכשרים בליגה הישראלית"

תקציר: מכבי פתח תקוה - בית"ר ירושלים 1:0/ספורט1

בבית"ר ירושלים היו מאוד מרוצים מהחתימה של אביאל זרגרי על חוזה חדש ל-5 שנים. למעשה, אתמול (חמישי) התברר כי חוזהו של השחקן אמור היה לפוג בסוף העונה, כך שעל הנייר השחקן יכול היה לפנות לוועדה למעמד השחקן שתקבע דמי השבחה עבורו ולעבור לכל קבוצה שיחפוץ, אך מבחינת הקשר ובני משפחתו האופציה כלל לא הייתה על הפרק והוא רצה להישאר בבירה. זרגרי יקבל בשלוש השנים הקרובות שכר חייל בנוסף למענקים, כאשר בשנתיים לאחר מכן יקבל שכר גבוה יותר. הבעלים משה חוגג החמיא אתמול לצמד המאמנים דראפיץ' וברדה על חלקם בהתפתחות השחקן ושילובו בהרכב העונה, ואף הבהיר שבשנים הבאות ישולבו לא מעט צעירים בהרכב ובסגל.

חוגג לא הסתפק בפרגון הזה וצייץ בפומבי לאחר מכן ברשת החברתית: "מילה טובה לסלובו וברדה על אביאל זרגרי, אם לא הם הוא מחמם את הספסל או מושאל, במקום להיות הקשר האחורי הטוב בליגה. הנבחרת חייבת לא לפחד לתת לדור העתיד את המפתחות. יש צעירים מוכשרים בליגה הישראלית".

מחמיא לזרגרי ולמאמנים שלו. חוגג

אביאל זרגרי שחקן בית"ר ירושלים. שלומי גבאי
חוגג החמיא לדראפיץ' וברגה על הטיפול בו. זרגרי/שלומי גבאי

אנטואן קונטה, שסיים אמש את דרכו במועדון ויטוס לצרפת בימים הקרובים, פעל בעצת עורכי דינו כשהגיע לארץ. הוא הוזמן אתמול לבית וגן לשיחה עם אלי אוחנה, כאשר במועדון לקחו בחשבון מראש כי ייתכן וינסה להקליט את השיחה. השחקן ביקש להשלים את העונה ואף טען כי לא עלה על הטיסה חזרה בשל כל מיני סידורים שהיו לו, אך הובהר לו כי מבחינת המועדון הוא עשה יותר מדי דברים שאסור היה לו לעשות והוא אינו חלק מהסגל. קונטה עצמו אמר לנוכחים בבית וגן כי יתבע את המועדון גם על השכר המגיע לו, גם על הקיצוץ של 30 אחוז שנעשה ללא חתימתו וגם על הנזק המקצועי מאחר שנותר ללא קבוצה. בבית"ר אמרו על כך: "זכותו לעשות מה שהוא רוצה, אנחנו נגיש תביעה על הנזק שנגרם לנו וכל ההתנהלות שלו לאורך השנים, הוא יצטער על הרגע שתבע".

הצרפתי שקיבל באופן רשמי את מכתב הפיטורים שלו הגיע היום לבית וגן, כחלק מהייעוץ שהוא מקבל מעורכי דינו, אך הובהר לו שהוא אינו יכול להיכנס למתחם לאחר שפוטר, אלא רק כדי לאסוף את חפציו. קונטה קיבל זאת בלי להקים מהומה הפעם, התקשר לעורכי דינו ולאחר מכן לקח את חפציו מבית וגן ונסע חזרה לביתו. "לקחנו את זה בחשבון, זה נעשה בעצת עורכי דינו", אמרו בבית"ר ירושלים.

שחקן בית"ר ירושלים אנטואן קונטה. דני מרון
"הוא יצטער על הרגע שתבע". קונטה/דני מרון

בצד המקצועי הפך כל משחק של הקבוצה לסוג של גמר גביע. כמו המשחק נגד מכבי פתח תקוה, כך המשחק ביום א' נגד רוני לוי והפועל באר שבע. אוראל דגני ותמיר עדי ייעדרו, כאשר ייתכן וייעשה מאמץ להכשיר את ניקו אולסק, אך הסיכוי נמוך. אור זהבי יחליף את דגני, כאשר אלירן עטר צפוי להמשיך ב-11. במועדון יכינו תכנית עבודה עבור מתאוסיניו על מנת שיחזק את גופו ואת מסת השריר לאחת תקופה ארוכה בה לא היה במסגרת. השחקן עצמו הבהיר כי הוא עדיין מרגיש חלק פיזית, גם בעקבות הקורונה, וייקח לו זמן להיכנס לכושר מלא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully