וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביג שואו מחליף במה: על המעבר הדרמטי בהיאבקות

עדי כפיר

25.2.2021 / 21:21

פול "ביג שואו" וייט עשה את הבלתי ייאמן ועבר מה-WWE ל-AEW, מה שהספיק לעדי כפיר ואבירם טוניס לדסקס בהשלכות בפודקאסט "טוטאל סלאם"

ארגון AEW שוב הצליחו להשאיר את אנשי עולם ההיאבקות בהלם כשהודיעו אתמול (רביעי) על ההחתמה של המתאבק האגדי של WWE ביג שואו (פול ווייט). המתאבק בן ה-49 שמתנשא לגובה של 2.13 מ' נחשב לאורך שנים אחד מאנשי המפתח של WWE ולכן ההגעה של הארגון בבעלותו של טוני קהאן השאירה הרבה אוהדים המומים וחלוקים בנושא.

בעקבות כך, עדי כפיר ואבירן טוניס מפודקאסט ההיאבקות "טוטאל סלאם" פירטו לעומק כיצד יצא לפועל המעבר המפתיע של ביג שואו אל היריבה הכי גדולה של וינס מקמהן.

טוניס התחיל ואמר: "ביג שואו תמיד היה נחשב כאיש WWE לכל החיים, הוא עשה שם הכל. רק לפני כחודש הוא השתתף ב-RAW, נחשב לפנים של הארגון באירועי צדקה ולמען הקהילה. ההודעה על ביג שואו הייתה גם הכרזה על תכנית היוטיוב החדשה שלהם שתעלה ימי שני וזו הייתה דרך חכמה מאוד להכריז עליה וזו גם הזדמנות לעשות את הקרב בין ביג שואו לשאקיל אוניל, שיערוך קרב בשבוע הבא ב-AEW".

כפיר סיפר: "החוזה שלו ב-WWE נגמר בחודש ינואר, והם לא הצליחו להגיע להסכמה על חוזה חדש. על פי ההודעה הרשמית ביג שואו הוא זה שפנה אל AEW בהצעה לעבור אליהם. ביג שואו אמנם נרשם גם כמתאבק, אבל לא צפוי לערוך יותר מדי קרבות כי הוא בעיקר ישמש כפרשן בתכנית היוטיוב החדשה של AEW שתעלה בימי שני. המותג ביג שואו עבר את גבולות עולם ההיאבקות אל עולם הטלוויזיה ויכול מאוד להיות שרשת TNT מעורבת בעסקה הזו, אבל המטרה לשמה ביג שואו עבר ל-AEW היא לעזור למתאבקים הצעירים והלא מנוסים כפרשן בטלוויזיה ובטיפים מאחורי הקלעים כפי שהכריז בהודעה הרשמית".

תוכלו לצפות ב-AEW דיינמייט בימי שישי ב-15:00 בערוץ אגו טוטאל - אפיק 62 בהוט או 116 ביס.

  • עוד באותו נושא:
  • wwe

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully