וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנוק אאוט של המפלצת השחורה: על הניצחון המרשים של דרק לואיס

עדי כפיר

25.2.2021 / 21:13

ה-Black Beast שלח את קרטיס בליידס למזרן בסיבוב השני השבוע. ארקדי סצ'קובסקי ועידו פריינטה מפודקאסט אומנויות הלחימה "טייקדאון" סיפקו את דעתם על הנוקאאוט המרשים

לוחם ה-UFC דרק לואיס סיפק השבוע את אחד הנוקאאוטים המרשימים בתקופה האחרונה, כששלח את קרטיס בליידס אל המזרן במהלך הסיבוב השני בהתמודדות ביניהם בתחילת השבוע.

האמריקאי ידוע בתור אמן נוקאאוטים במחלקת משקל כבד של הארגון, ובעקבות הניצחון המרשים של לואיס ארקדי סצ'קובסקי ועידו פריינטה מפודקאסט אומנויות הלחימה "טייקדאון" סיפקו את דעתם על הנוקאאוט המרשים.

סצ'קובסקי פתח ואמר: "בסיבוב הראשון בליידס החליט להילחם מול לואיס בעמידה משום מה, אבל הצליח להפתיע לטובה עם בעיטות נמוכות כי הן קצת קיפלו את לואיס. כשבליידס ניסה לקחת לואיס לטייקדאון קרה משהו מפתיע - לואיס הצליח להגן. ברגע שבליידס ניסה בסיבוב השני ללכת לטייקדאון נוסף לואיס התחמק והצליח לחבר את האגרוף ששלח את בליידס לישון בלי תנופה בכלל, מה שמראה על הוצמות שלו ביד".

פריינטה המשיך והוסיף: "בליידס לא ראה בכלל את המכה הזו מגיעה. זה מפתיע כי הוא הגיע מהטופ 2 במחלקה במשקל כבד, וההפסד זה גרם לו לאבד את ההזדמנות לקרב על האליפות מול סטיפה מיוצ'יץ' ".

  • עוד באותו נושא:
  • mma

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully