וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה - קרית שמונה: רוקאביציה עדיין סובל מתסמינים ויישאר בבידוד. שרי צפוי לצאת בשבת

26.2.2021 / 10:10

האוסטרלי עדיין לא חש בטוב ולא החלים באופן מלא, שרי ייצא מבידוד אבל לא ברור אם יהיה בסגל (שבת, 19:45, ספורט1): "מקווים שנוכל לשלב אותו". בכר עדיין מתלבט אם לפתוח עם טואטחה, מפרגן לדוניו ("אישיות טובה מאוד") ומאמין באצילי ("אין לי ספק שייתן את התרומה שלו")

מחזור 22הסתיים27/02/2021
מכבי חיפה
  • פלאניץ' (10)
  • פאני (24)
  • פאני (54)
  • דוניו (68)
2:4
  • (8) לוסיו
  • (87) חליחל
עירוני קרית שמונה
תקציר: מכבי חיפה גוברת 1:2 על אום אל פאחם ועולה לשמינית גמר הגביע/ספורט 1

מכבי חיפה

חלוצה של מכבי חיפה ניקיטה רוקאביציה סובל עדיין מתסמינים של קורונה ולא הבריא באופן מלא, מה שייאלץ אותו להישאר בבידוד. האוסטרלי עדיין לא חש בטוב ולפי הוראות משרד הבריאות לא יוכל עדיין להשתחרר מבידוד. בניגוד אליו צ'ארון שרי מצהיר שחש בטוב ואם לא יקרה משהו דרמטי ישתחרר מחר מבידוד. בכל מקרה לא ברור אם שרי יהיה בסגל וההערכה שלא ייקח חלק במשחק מול קרית שמונה (שבת, 19:45, ספורט1). במועדון בונים עליו רק למשחק הבא מול הפועל תל אביב. "שניהם חלו", אמר בכר, "ניקיטה קיבל את זה קצת יותר חזק ומרגיש פחות טוב. אנחנו עוקבים אחריו. שרי ללא תסמינים ואנחנו מקווים שנוכל לשלב אותו בסגל, בעצת הרופא. נדע יותר מאוחר".

בצד המקצועי ישנה התלבטות בין טאלב טואטחה לרז מאיר בעמדת המגן השמאלי. אם טואטחה יהיה כשיר ויבהיר שהוא מסוגל לשחק בעצימות גבוהה משחק שלם, הוא זה שככל הנראה יקבל את המקום בהרכב. בקישור עושה רושם שמוחמד עוואד יקבל את המקום בהרכב אך הדברים צפויים להתבהר לאחר האימון היום.

המאמן התייחס היום גם לפתיחה הבינונית של עומר אצילי: "הוא מאוד מאוד רוצה ומאוד מאוד משתדל. אנחנו יושבים איתו ומדריכים אותו ואין לי ספק שייתן את התרומה שלו. הבסיס שלו טוב, הוא עובד קשה באימונים ובמשחקים ואין לי ספק שהיכולת הטובה שלו תגיע". על התקופה הטובה של גודסוויי דוניו אמר המאמן הירוק: "אני שמח שהוא נכנס לעניינים, הוא עובד מצוין גם מעבר לגולים. גם בתקופה שלא שיחק הוא עבד קשה מאוד, הוא אישיות טובה מאוד. הוא עדיין צריך להוכיח את עצמו, אבל אני שמח שהוא נראה טוב ועוזר לקבוצה".

ניקיטה רוקאביציה שחקן מכבי חיפה לאחר פציעתו. לירון מולדובן
רק בריאות. רוקאביציה/לירון מולדובן

עירוני קרית שמונה

בלם הקבוצה עידן נחמיאס ייעדר מהמשחק מחר בשל צבירת צהובים. זיו מורגן צפוי למלא את מקומו כשאמיר בן שמעון ייכנס להרכב לעמדת המגן השמאלי. מאמן הקבוצה קובי רפואה דיבר לקראת המשחק ואמר:"אנחנו מגיעים למשחק חוץ קשה מול מוליכת הליגה שכולם רואים את היכולות והאיכויות שלה. יחד עם זאת, אני מאמין בשחקנים שלי ובקבוצה שלי ונעשה הכל כדי לצאת מהמשחק הזה עם תוצאה טובה".

בעניין אחר: במועדון פתחו בקמפיין לטובת העסקים המקומיים בעיר. "איך זה עובד? פשוט", נכתב בהודעת המועדון, "אתם תכתבו לנו בפייס ואנחנו נעשה ככל שביכולתנו. אחת לשבוע נעזור כאן בעמוד הפייסבוק שלנו בחשיפת העסק שלכם לכלל ציבור אוהדי ותושבי הגליל".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
זיו מורגן שחקן עירוני קרית שמונה. אודי ציטיאט
ימלא את מקומו של נחמיאס. מורגן/אודי ציטיאט

טריוויה

* שתי הקבוצות נפגשו 36 פעמים במסגרת ליגת העל, כשמכבי חיפה מובילה 14:17 בניצחונות ועוד חמישה משחקים לא הוכרעו.

* בשבעת המפגשים האחרונים בין הקבוצות (ליגה וגביע הטוטו) היו שישה ניצחונות ירוקים. יוצא הדופן? ה-2:2 בדצמבר 2018, בו השוער זיגוס ברטקוס השווה בתוספת הזמן.

* מכבי חיפה היא הקבוצה היחידה שעדיין לא הפסידה העונה בבית (תשעה ניצחונות, מהם שמונה רצופים, ותיקו אחד) והיחידה שלא פיגרה אפילו דקה אחת כמארחת.

* ניצחון נוסף ישווה את הרצף הביתי של תחילת עונת 2009/10 ועוד שניים ישוו את ההישג מעונת 1993/94, אז היו לירוקים 10 ניצחונות בית רצופים. שיא המועדון עומד על 11 ניצחונות, והוא נקבע בתחילת עונת 2005/05.

* בנוסף, מכבי חיפה לא ספגה בבית כבר 650 דקות, מאז ששגיב יחזקאל צימק עבור מ.ס. אשדוד במחזור השישי.

* מאז עזב את קרית שמונה, ברק בכר אימן מולה 10 פעמים בליגה והשיג תשעה ניצחונות ותיקו. שני ההפסדים היחידים שלו היו בגביע.

הרכבי הקבוצות

שופט: דניאל בר נתן
אצטדיון: חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully