וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: מיקי סירושטיין סובל מפגיעה במיניסקוס וצפוי להיעדר כחודש

25.2.2021 / 15:10

בשורה מאכזבת לסילבס לפני המשחק מול סכנין (שבת, 15:00, ספורט 1): הבלם נפצע, קפילוטו מורחק, וגיא משפתי שחזר לאימונים אחרי הקורונה עשוי לפתוח

גביע המדינה: תקציר ניצחונה הדרמטי של הפועל חיפה בפנדלים על בני יהודה/ספורט1

סער פדידה, לירן סרדל וגיא משפתי - שנעדרו ימים ארוכים בגלל שנדבקו בקורונה - חזרו לאימוני הפועל חיפה וצפויים להיות בסגל למשחק מול בני סכנין בשבת (15:00, ספורט1). השלושה, כמו גם עדן בן בסט, חוזרים אחרי שנעדרו ממשחק הגביע מול בני יהודה, ולמעשה סילבס יעבה את הסגל שהיה חסר מאוד מול הזהובים.

עם זאת, הקבוצה התבשרה על מכה נוספת: הבלם מיקי סירושטיין סובל מפגיעה במיניסקוס וצפוי להיעדר כחודש. למעשה הפציעה של סירושטיין מעמידה את המאמן חיים סילבס במצב בעייתי מאוד לקראת המפגש מול בני סכנין שכן גיא משפתי חזר רק היום לאימונים וניסו קפילוטו מורחק. סילבס יבחן את הכשירות של משפתי ואם יבין שזה לא בכושר לשחק מההתחלה יאלתר בעמדת הבלם שחקן אחר.

מאמן הפועל חיפה, חיים סילבס. ., מאור אלקסלסי
"כולנו מבינים את החשיבות של המשחק". סילבס/מאור אלקסלסי, .

למרות החזרה, בחיפה לא בטוחים לגבי הכושר הגופני וכושר המשחק של השלושה שנעדרו, ורק לקראת המשחק יוחלט מי מהם אם בכלל מהם יפתח בהרכב. מאמן הקבוצה חיים סילבס דיבר לקראת המשחק מול סכנין ואמר: "זה ברור שזה משחק מפתח. כולנו מבינים את החשיבות שלו אבל זה יהיה ככה בכל משחק עד החלוקה לפלייאוף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully