וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: אביאל זרגרי על סף סיכום על חוזה חדש לחמש שנים

עודכן לאחרונה: 25.2.2021 / 16:40

במועדון קרובים להבטיח את הישארותו של הקשר בן ה-18 לטווח ארוך. סוכנו אבי נמני הגיע לבית וגן כדי לדון בהמשך דרכו, כמו גם בחוזים של עידן ורד ואור זהבי. שחקנים בקבוצה לקראת מכבי פתח תקוה (20:00, ספורט 1): "אם ניפול, לא בטוח שנוכל לתקן"

תקציר ה-0:0 בין בני סכנין לבין בית"ר ירושלים/ספורט 1

בבית"ר ירושלים כבר מתחילים לתכנן את העתיד. אתמול (שלישי) אבי נמני המשמש כסוכנו של אביאל זרגרי, הגיע לפגישה במתחם האימונים בבית וגן כדי לדון על עתידו. במועדון קרובים לסיכום על החתמת הקשר בן ה-18 על חוזה חדש לחמש השנים הבאות, כשהמשא ומתן בין הצדדים נמצא בשלב מתקדם.

נמני מייצג גם את הקפטן עידן ורד שמסיים חוזה בסוף העונה, והחל בשיחות על חוזה חדש. מיוצג נוסף של נמני בקבוצה הוא אור זהבי שחתום לעוד שנתיים, ובמועדון רוצים שיפחית בשכרו כדי להמשיך.

אביאל זרגרי שחקן בית"ר ירושלים. שלומי גבאי
שחקן העתיד של בית"ר. אביאל זרגרי/שלומי גבאי

הערב (רביעי, 20:00, ספורט 1) תפגוש בית"ר את מכבי פתח תקוה בידיעה שהיא חייבת ניצחון כדי לשמור על סיכוי טוב לעלות לפלייאוף העליון. שחקנים בקבוצה אמרו לקראת המשחק: "כל אחד צריך לתת מעצמו 150 אחוז, כמו שהיה בנתניה. אם ניפול היום, לא בטוח שנוכל לתקן".

בצוות המקצועי מאמינים שהחזרה של אלירן עטר לאחר ההרחקה תהיה תוספת משמעותית לחלק הקדמי, אך מודאגים מהעובדה שירדן שועה לא כשיר ב-100% וימתין על הספסל.

בצוות המקצועי מאמינים בחלאופילו פלייטר שצפוי לפתוח הערב, אך יחד עם זאת מבינים כי מדובר עדיין בשחקן בוסרי, שסובל מגעגועים עזים למשפחתו בסורינאם ועובר תהליך התאקלמות לא קל. פלייטר משתף שחקנים בקשיים שלו, אך מסביר שהוא רוצה לעשות את השינוי ולדאוג לקריירה שלו. בבית"ר מודעים לכל הקשיים של השחקן, אך גם זקוקים לתרומה שלו עד לסיום העונה על מנת לעמוד במטרות. מרקו ינקוביץ' ימשיך לקבל קרדיט ומתאוסיניו אמור להשתלב במהלך המשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully