וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שי ברדה: "סיטואציה מאוד מסובכת". ינקוביץ': "לעולם לא תבינו מה עברתי"

21.2.2021 / 23:32

מאמן בית"ר ירושלים לא היה מרוצה מהיכולת ב-0:2 על עכו. הקשר שרשם בכורה: "מה שלא הורג מחשל, אני מרגיש כאן בבית"

תקציר ה-0:0 בין בני סכנין לבין בית"ר ירושלים/ספורט 1

בית"ר ירושלים קיבלה הערב (ראשון) יריבה נוחה מבחינתה בסיבוב ח' של גביע המדינה - הפועל עכו, אותה ניצחה 0:2 בדרך לשמינית הגמר. הקבוצה של סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה לא נזקקה לכדורגל גדול, כשצמד בזק של ירדן שועה (44, 45) הספיק לה. החדשות הרעות: תמיר עדי שפתח בהרכב רק משום שניקו אולסק לא עבר מבחן כשירות נפצע והוחלף כבר בדקה ה-12 על ידי עלי מוחמד, שנפצע בעצמו והוחלף על ידי חלאופילו פלייטר בדקה ה-62. הצהובים-שחורים יקוו להמשיך במומנטום כשיתארחו ביום רביעי הקרוב אצל מכבי פתח תקוה.

מאמן בית"ר ירושלים שי ברדה: "מסכים שלא נראינו טוב במחצית הראשונה, וצריך לתת על זה את הדעת. אנחנו צריכים לשחק כמו ששיחקנו במחצית השנייה. בגביע צריך לעבור ואני שמח שעשינו את זה". על הקושי להתאושש מהקורונה שפקדה את הקבוצה: "אין מה לעשות, אנחנו צריכים לדעת איך לחלק את הדקות כמה שאפשר. זאת סיטואציה מאוד מסוכבת. אנחנו לא רוצים שירחמו עלינו, אנחנו לא מתלוננים ואנחנו מחכים למשחק הבא".

על השחקנים החדשים: "הם היו בסדר גמור, הייתה מעט חלודה לשניהם, אבל יחסית למשחק ראשון הם היו טובים".

מרקו ינקוביץ' סיכם את הבכורה וכתב בחשבון האינסטגרם שלו: "אני שמח מאוד על משחקי הראשון, 60 דקות ראשונות אחרי הרבה זמן וניצחון עם קבוצתי החדשה. חלק מכם חושבים שאתם יודעים מה עברתי, אבל לעולם לא תבינו ואני לא מרגיש צורך להסביר. כל מה שקרה לי, קיבלתי בחיוך ופשוט רציתי לחזור לעבוד קשה. "מה שלא הורג מחשל" - זה כל כך נכון, ולכאן הגענו. אנחנו עדיין צריכים לעבוד קשה מדי יום כי לעמוד במטרות שלנו. אני אסיר תודה למשפחה והחברים, הם תומכים בי יותר מכולם, וגם לחברים החדשים שלי לקבוצה ולמאמנים על שהאמינו בי וגרמו לי להרגיש פה בבית. עוד אחזיר לכולכם. ובסופו של דבר אני רוצה להודות גם לעצמי! אני מודה לעצמי על כך שאף פעם לא הרמתי ידיים ותמיד ניסיתי לתת יותר מאשר קיבלתי. יאללה בית"ר".

שחקני בית"ר ירושלים חוגגים עם ירדן שועה. מאור אלקסלסי
עשו את המוטל עליהם/מאור אלקסלסי

אופיר קריאף: "זה נכון שאנחנו לא ממש במצב אידיאלי, אבל אנחנו מקצוענים וכשעולים לדשא זה לא מעניין - נותנים מאה אחוז. התכוננו לשחק נגד קבוצה מתלהבת. ידענו שלא יהיה קל. שמח שנתנו את השער הראשון ומהר מאוד את השער השני ובמחצית השנייה שיחקנו כבר יותר טוב. שמח שעלינו. אני מאמין שנגיע לפלייאוף העליון, אבל בוא נעבור את משחק הליגה הקרוב".

מאמן הפועל עכו אלי כהן: "עד הדקה ה-40 היה משחק פחות או יותר שקול. שתי דקות של חוסר ריכוז וספגנו שני שערים. בחצי השני הפסקנו כבר לשחק, ואפשר היה לראות את הבדלי הרמות. עדיין, אני חושב שיכולנו לשחק הרבה יותר טוב. הגביע מבחינתנו הוא בונוס, ואנחנו צריכים להתכונן בצורה הכי טובה למאבקים על הפלייאוף העליון בליגה הלאומית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully