וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב - הפועל אשקלון: גוטליב יקבל מנוחה, קלינגר יציב הרכב חזק

21.2.2021 / 15:49

האדומים יארחו את הקבוצה מליגה א' לשחזור גמר הגביע מ-2007, המאמן: "שום דבר לא יהווה תירוץ". ליידנר יחליף את גרופר המוצהב (ב', 20:30, 5 סטארס)

תקציר ה-0:0 בין הפועל תל אביב ובני יהודה/ספורט1

הפועל תל אביב

ב-9 במאי 2007, הפועל תל אביב נזקקה לפנדלים כדי לנצח בגמר גביע המדינה את הפועל אשקלון מהליגה הלאומית ולהניף אותו בפעם ה-13. גם בשמינית הגמר ב-2011 האדומים היו אלה שניצחו, ומחר (שני, 20:30, ספורט 5 סטארס) הם יארחו שוב את אשקלון, שהפעם מגיעה לבלומפילד בסיבוב ח' וכנציגת ליגה א'. דני גרופר המוצהב יחסר למארחת ואת מקומו צפוי למלא דורון ליידנר הצעיר, כשניר קלינגר יעניק מנוחה לאדי גוטליב, אך צפוי להציב הרכב חזק.

המאמן אמר לקראת המשחק: "עשינו את כל ההכנות הנדרשות למשחק מחר, בצורה הכי רצינית שיש. כמו כל הקבוצות בליגה, גם אנחנו מתמודדים עם חוסר של שחקנים, אבל שום דבר לא יהווה תירוץ מבחינתנו".

החלוץ שלומי אזולאי הוסיף: "הגביע הוא מפעל חשוב עבורנו ואנחנו מגיעים במלוא המוטיבציה במטרה לנצח ולעבור לשלב הבא. יש לנו את השאיפות שלנו גם בליגה, אבל כרגע כולנו מרוכזים במשחק מול אשקלון. אני מקווה שנמשיך להציג את היכולת שמאפיינת אותנו בתקופה האחרונה".

הרכב משוער: ארנסטס שטקוס, איאד אבו עביד (בן ביטון), סיאנדה קולו, רז שלמה, דורון ליידנר, עמנואל בואטנג, דן איינבינדר, עומרי אלטמן, לידור כהן, שלומי אזולאי, גיל יצחק.

דורון ליידנר שחקן הפועל תל אביב בין יהב אפריאט (מימין), מוחמד אוסמן שחקני הפועל חדרה. דני מרון
הזדמנות מחודשת ב-11. דורון ליידנר/דני מרון

הפועל אשקלון

הפיינליסטית מ-2007 ירדה לליגה א' בסיום העונה שעברה ואחרי הפירוק עברה לידי יאיר דנאל ושניר נפתלי. אשקלון נמצאת במקום הרביעי בבית ב' של המחוז הדרומי, וביום שישי רשמה תיקו חמישי (מתוך שמונה משחקים) כשסיימה ב-0:0 עם המוליכה מכבי קביליו יפו. את הסגל הצעיר של יאיר מזור מנהיג הקפטן ציון צמח שכבש ארבעה שערי ליגה, ואליו הצטרף בנובמבר גם המגן נאור פסר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully