וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה חגגה העפלה: "חנן ממן שחקן ברמה הכי גבוהה שיש"

21.2.2021 / 8:23

הקשר הבריק בניצחון הדרמטי על בני יהודה בגביע המדינה: "כשיש לך שחקן כזה אתה יודע שכל משחק תקבל ממנו משהו"

גביע המדינה: תקציר ניצחונה הדרמטי של הפועל חיפה בפנדלים על בני יהודה/ספורט1

שמחה אדירה נרשמה אתמול (שבת) בקרב שחקני הפועל חיפה אחרי ההעפלה הדרמטית בתום דו קרב פנדלים מול בני יהודה (4:5 מהנקודה הלבנה, 3:3 בתום 120 דקות). בקבוצה שיבחו את השחקנים שלמרות סגל קצר במיוחד, הצליחו להעפיל על חשבון יריבה מליגת העל. "היה חשוב לנו מאוד לעבור שלב בגביע", אמר שחקן בקבוצה, "אנחנו יודעים שייתכן שבליגה לא נצליח להגשים את המטרה ולכן הגביע חשוב עבורנו מאוד העונה".

בחיפה שיבחו את חנן ממן שממשיך בכושר המצוין שלו וגם אתמול היה השחקן המצטיין של הקבוצה. "ממן מוכיח כל משחק שהוא שחקן ברמה הכי גבוהה שיש", אמר גורם בקבוצה, "כשיש לך שחקן כזה אתה יודע שכל משחק תקבל ממנו משהו".

איתי בוגנים הצעיר, שנכנס בהארכה וכבש שער בכורה בבוגרים שקבע 3:3 בדקה ה-115, זכה למחמאות. בוגנים הפך להיות השחקן היחידי מקבוצת הנוער העונה שנכנס מעט לרוטציה וכעת צפוי לקבל אף יותר קרדיט.

איתי בוגנים חוגג שער לזכות הפועל חיפה מול בני יהודה. קובי אליהו
יקבל יותר דקות משחק אחרי השער. בוגנים/קובי אליהו

השוער רן קדוש, שהדף את הפנדל של רועי בן שמעון ונתן את האות לחגיגות, החמיא למאמן השוערים שהכין אותו לאיזה כיוון לזנק. גם אלון תורג'מן הגיע לקדוש רגע לפני הבעיטה של בן שמעון ודרבן אותו.

בחיפה עוברים להתמקד כעת במשחק הליגה מול בני סכנין. "אנחנו עוד רוצים לנסות להיכנס לפלייאוף העליון", אמר אחד השחקנים, "המשחק מול סכנין קריטי כי אם נפסיד לא רק שכנראה לא נגיע לפלייאוף העליון - אנחנו גם נשאב לקרבות התחתית".

עדן בן בסט יחזור לסגל כשבחיפה מקווים שגם לירן סרדל וסער פדידה יוכלו כבר לשחק לאחר שיחלימו מנגיף הקורונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully