וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו - בית"ר ירושלים: ינקוביץ' בתמונת ההרכב, מתאוסיניו בסגל, אולסק בספק

20.2.2021 / 21:25

בית"ר נערכת למשחק החוץ בסיבוב ח' של הגביע (א', 20:00, 5 לייב), דגני חוזר מהרחקה. המארחת מקווה להפתיע אחרי שספגה שער בודד ב-10 משחקים: "אפשר לעשות משהו חלומי"

תקציר ה-0:0 בין בני סכנין לבין בית"ר ירושלים/ספורט 1

הפועל עכו

שלוש פעמים פגשה הפועל עכו את בית"ר ירושלים בגביע המדינה, ותמיד הפסידה. האם מחר (ראשון, 20:00, ספורט 5 לייב) היא תצליח להפתיע את הקבוצה שנמצאת ליגה אחת מעליה? עכו נאבקת על הפלייאוף העליון בליגה הלאומית ומגיעה אחרי 10 משחקים ללא הפסד, במהלכם ספגה שער אחד בלבד. שלושת המשחקים האחרונים שלה הסתיימו ב-0:0, ואת זה ינסו לשנות מהראן לאלה הוותיק ורז טוויזר שהיה על סף מעבר לבית"ר ירושלים בחלון האחרון ועדיין מבוקש אצל הקבוצה מהבירה. אלי כהן ואיתי מרדכי ייתנו קונטרה לסלובודן דראפיץ' ושי ברדה בקרב הצמדים על הקווים, והם מאמינים כי בכוחם להפתיע.

הקפטן אופק אנטמן אמר לקראת המשחק: "גביע זה משחק אחד שהכול אפשרי בו. כיף לשחק במשחקים מהסוג הזה. אין לנו מה להפסיד ונגיע כדי ליהנות ולתת הכול על המגרש". הקשר ערן ביטון הוסיף: "לא נבוא להתבטל, אלא נשחק את הכדורגל שלנו וננסה להפתיע. אפשר לעשות משהו חלומי יחד ונעשה את המקסימום כדי לעלות שלב".

הרכב משוער: אופק אנטמן, חנן ביטון, ג'ורג' דיבה, עלי כיאל, בן בנימין, אוהד אלביליה, רועי רבינוביץ', רועי הר, ערן ביטון, מהראן לאלה, רז טוויזר.

ניקו אולסק שחקן בית"ר ירושלים. מאור אלקסלסי
סובל מרגישות בשריר. ניקו אולסק/מאור אלקסלסי

בית"ר ירושלים

בית"ר ירושלים תצא מחר בצהריים לבית מלון בחיפה, לקראת משחק הגביע מול הפועל עכו. אוראל דגני יחזור לסגל ואלירן עטר ימשיך להיעדר עקב ההרחקה. בצוות המקצועי יחליטו רק מחר על ה-11 בהתאם לתחושות השחקנים, אך נראה כי דגני ואופיר קריאף יהיו הבלמים וסנטיאגו אוקמפוס ואורן ביטון מגנים.

עלי מוחמד התלונן גם הערב על חולשה ובצוות המקצועי מתלבטים לגביו. עידן ורד יחזור ל-11, כאשר גם מרקו ינקוביץ' תורגל בהרכב בחלק מהמקרים. בכל מקרה, ינקוביץ' ומתאוסיניו ייכללו בסגל לראשונה. ניקו אולסק תוגגל בהרכב, אך בסוף האימון התלונן על רגישות בשריר והוא בספק. בהתקפה ישנה התלבטות בין ירדן שועה לחלאופילו פלייטר.

הרכב משוער: איתמר ניצן, סנטיאגו אוקמפוס, אוראל דגני, אופיר קריאף, אורן ביטון, אביאל זרגרי, עלי מוחמד, תמיר עדי, עידן ורד, מרקו ינקוביץ', חלאופילו פלייטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully