וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיים סילבס: "היה משחק משוגע, מרגש מאוד לעלות ככה"

20.2.2021 / 20:08

מאמן הפועל חיפה לאחר הדרמה מול בני יהודה: "הרכב חסר? מהסיפורים האלה נבנה הספורט". תורג'מן: "אין כיף כזה". אבוקסיס: "נתנו להם לחזור, זו נאיביות"

גביע המדינה: תקציר ניצחונה הדרמטי של הפועל חיפה בפנדלים על בני יהודה/ספורט1

סיבוב ח' של גביע המדינה ממשיך לספק דרמות עם שש הארכות מתוך שמונה משחקים, והערב (שבת) הפועל חיפה העפילה לשמינית הגמר אחרי דרמת ענק מול בני יהודה שהסתיימה בניצחון 4:5 בפנדלים, אחרי 3:3 ב-120 דקות. איתי בוגנים השווה בדקה ה-115 ושלח את המשחק לדו קרב מהנקודה הלבנה, בו רועי בן שמעון החמיץ את הבעיטה האחרונה וקבע כי יוסי אבוקסיס צריך להיפרד מהגביע בו זכה בעונה שעברה עם הפועל באר שבע. הפועל חיפה, שחסרה שחקנים רבים בגלל הרחקות וקורונה, גם השיגה נקמה ביריבתה על ההפסד ברבע הגמר בעונה שעברה.

שחקני הפועל חיפה חוגגים ניצחון בפנדלים. קובי אליהו
גם כרטיס לשמינית וגם נקמה. שחקני הפועל חיפה חוגגים בסיום/קובי אליהו

המאמן המנצח חיים סילבס אמר בסיום: "בגביע כמו בגביע, מרגש מאוד לעלות ככה. היה משחק משוגע מבחינת שערים, זה משהו שמאפיין אותנו השנה. מבחינה הגנתית אני לא מת על זה, אבל מבחינה התקפית זה טוב. אנחנו תמיד מאמינים שאנחנו יכולים לחזור ולהבקיע. עשינו את זה קשה ומתוק. סגל חסר או לא, אלה הסיפורים שמהם נבנה הספורט. זה נותן פתח והזדמנויות לשחקנים אחרים. היום גם עידו שחר וגם איתי בוגנים עשו שערים חשובים, אני שמח בשבילם. הנה, צצות הזדמנויות.

על דרמת הפנדלים: "בפנדלים כל המילים וכל התפילות והאמונות צצות, ואני שמח שזה נגמר לטובתנו ושמח בשביל רן קדוש שלקח את הפנדל האחרון".

אלון תורג'מן שנכנס כמחליף וכבש את אחד הפנדלים של הפועל חיפה בדו קרב מהנקודה הלבנה, סיכם: "אין כיף כזה. אין לי הרבה מילים, אני רק רוצה לחגוג. נתנו הכול, עם כל החסרונות שהיו לנו. אני גאה בכולם ושמח בשביל המועדון. זה חשוב לנו. בגביע אי אפשר לתקן, הראנו הרבה אופי וזה יעזור לנו בהמשך. אם הינו מפסידים זה היה מוריד את כולם מוראלית ואני שמח שעשינו את זה. צריך לצבור ביטחון גם בליגה".

החלוץ התייחס לכך שהוא עדיין לא הפך לשחקן הרכב קבוע: "אני מדבר הרבה עם חיים (סילבס), אני לא בכושר של 90 דקות והוא יודע את זה. אני לא השחקן הראשון שחווה קשיים אחרי קורונה, כאבים בשרירים. אני נכנס לכושר לאט לאט ומסתכל קדימה".

עוד בוואלה!

איזו דרמה: הפועל חיפה ניצחה את בני יהודה 4:5 בפנדלים אחרי 3:3 ב-120 דקות

לכתבה המלאה
שחקני הפועל חיפה חוגגים ניצחון בפנדלים, רועי בן שמעון שחקן בני יהודה על הדשא ואיתו עמית זנטי. קובי אליהו
הגיבור הטרגי. רועי בן שמעון על הדשא/קובי אליהו

יוסי אבוקסיס המאוכזב אמר: "כמו שניצחתי בפנדלים, אפשר להפסיד, פנדלים זה לשני הכיוונים. זה עניין של יום, עניין של מזל. היינו מאוד נאיביים, נתנו להם לחזור מפיגור פעמיים. לספוג בדקה ה-115 - כששחקן שלנו נפצע - זה מראה על נאיביות. יש לנו מטרות בליגה, נמשיך שם".

ביום רביעי הזהובים יארחו את עירוני קרית שמונה למשחק השלמה בגביע וינסו לשפר את מצבם העגום בטבלה. אבוקסיס אמר בקצרה: "מה עושים לקראת רביעי? נותנים לשחקנים מילה טובה בחדר ההלבשה, מתאוששים יום אחד. אין לנו זמן לחכות, אנחנו במצב קשה בטבלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully