וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה - הפועל אום אל פאחם: גלזר ומאור לוי צפויים לפתוח

19.2.2021 / 13:44

בכר יבצע שינויים מינימליים בהרכב בסיבוב ח' (שבת, 20:30, ספורט 5). היריבה מהלאומית חולמת על שחזור ההפתעה מול מכבי תל אביב

תקציר: בית"ר ירושלים - מכבי חיפה 3:0/ספורט 1

מכבי חיפה

מכבי חיפה נושמת לרווחה: בסבב בדיקות קורונה נוסף, כל הנבדקים נמצאו שליליים. מדובר בחדשות מרגיעות עבור הירוקים, שהתבשרו בימים האחרונים על הידבקותם של שני השחקנים הבכירים ניקיטה רוקאביציה וצ'ארון שרי, מה שגרם לסגל של ברק בכר להיות דליל במיוחד.

בחיפה נרגעו במיוחד לאור התוצאה השלילית של מוחמד אבו פאני. הקשר נסע חזרה מהמשחק נגד בית"ר ירושלים באצטדיון טדי עם רוקאביציה, אבל החשש שגם הוא נדבק התבדה.

לקראת המשחק מחר (שבת, 20:30, ספורט 5) מול הפועל אום אל פאחם בסיבוב ח' של גביע המדינה, הודיעו הירוקים כי כל השחקנים למעט מי שנמצא חיובי בחצי השנה האחרונה (ניקיטה רוקאביציה, צ'ארון שרי, טאלב טואטחה, יאניק וילדסחוט ועומר אצילי) וקיבל אישור מתאים, התחסן.

יאניק וילדסחוט צפוי לחזור לסגל אך לא ברור אם יפתח. אם ההולנדי יחכה על הספסל, מוחמד עוואד יפתח על חשבונו. גם מאור לוי הצעיר עשוי לקבל הזדמנות בהרכב ולהעניק מנוחה לאחד הקשרים במרכז השדה. טאלב טואטחה יעבור מחר מבחן כשירות לקראת המשחק. סאן מנחם, בוגדן פלאניץ' ואעיד חבשי המורחקים, ניקיטה רוקאביציה וצ'ארון שרי המאומתים לקורונה ויובל אשכנזי הפצוע ייעדרו.

"משחק גביע בכל שלב הוא תמיד מרתק ולא תמיד פשוט. כולם זוכרים את אול אל פאחם וההפתעה בעונה שעברה בגביע, ואנחנו מתכוננים אליהם בשיא הרצינות", אמר ברק בכר לקראת המשחק מחר, כשהוא מזכיר את הניצחון של היריבה מהלאומית על מכבי תל אביב אשתקד. "אנחנו אומנם מגיעים בסגל חסר וזו הזדמנות טובה לשחקנים שלא זוכים לדקות להראות ולהוכיח את עצמם. יש לנו סגל רחב וטוב ואני סומך על השחקנים שלי".

למרות הבדלי הרמות בין הקבוצות, ברק בכר לא מתכוון לעלות בהרכב משני. מי שכן צפויים לקבל את ההזדמנות הם עומרי גלזר ומאור לוי. בין לוי לאבו פאני יש התלבטות, אך ניראה שהראשון זוכה לעדיפות. אם טואטחה לא יהיה כשיר, רז מאיר יפתח בהרכב כמגן שמאלי. בנוסף ישנה התלבטות בין מוחמד עוואד לוילדסחוט.

הרכב משוער מכבי חיפה: עומרי גלזר, ארנסט מאבוקה, עופרי ארד, רמי גרשון, טאלב טואטחה, חוסה רודריגס, נטע לביא, מאור לוי, עומר אצילי, יאניק וילדסחוט, גודסוויי דוניו.

מאור לוי שחקן מכבי חיפה. ., מאור אלקסלסי
יוקפץ להרכב? מאור לוי/מאור אלקסלסי, .

בקבוצה מהלאומית ינסו לשחזר את ההישג שלהם בגביע בעונה שעברה אז הדיחו את האלופה מכבי תל אביב. "גביע זה תמיד מרגש. ברור לנו שמכבי חיפה עדיפה בהרבה, אבל נגיע כדי להפתיע ולעבור שלב", אמר אחד השחקנים.

הרכב משוער הפועל אום אל פאחם: תומר ליטבינוב, אילן שאולסקי, יעקב אבבה, אכרם שריח, אחמד יונס, איתי טאקו, אופיר בנבניסטי, נאור עבודי, עמנואל סמנדיה, לבאן קוטאליה, דור מוסקוביץ'.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully