וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: אלירן עטר הורחק משלושה משחקים בפועל

17.2.2021 / 17:34

למרות ההתנצלות, החלוץ נענש בעקבות הנגיחה בשחקן מכבי נתניה וקיבל גם הרחקה דומה על תנאי. יחמיץ את המשחק מול בני סכנין ואת עכו בגביע

תקציר: בית"ר ירושלים - מכבי חיפה 3:0/ספורט 1

ביום הולדתו ה-34, אלירן עטר התייצב היום (רביעי) בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל וספג עונש הרחקה משלושה משחקים בפועל ועוד שלושה על תנאי. כזכור, עטר נגח בפניו של לאמק בנדה, שחקן מכבי נתניה, והורחק אז בכרטיס אדום. הוא כבר החמיץ את המשחק מול מכבי חיפה, כך שנותר לו לרצות את העונש במשחק ההשלמה מחר מול בני סכנין ובמשחק הגביע מול הפועל עכו.

פרט להרחקה בפועל, נגד עטר יעמוד עונש על תנאי לשנה של הרחקה משלושה משחקים, בכל הרשעה חוזרת בעבירה דומה של פגיעה בשחקן יריב.

שחקן בית"ר ירושלים אלירן עטר עם מנהל בית"ר ירושלים אושרי דודאי. יותם רונן
אלירן עטר לפני הדיון/יותם רונן

בדיון אמר עטר: "היה לי מקרה איתו שלוש דקות לפני כן. הוא משך אותי לרצפה, אחר כך עוד פעם הוא נתן לי סטירה ונתן לי מרפק לגב וגם דחף וקילל אותי. שחקן במעמדי, הדבר היחיד היה לא לעשות את מה שעשיתי ואני מתנצל על כך. אבל לא נגחתי. הלכתי אליו במהירות, אבל לא הייתה מכה. הורדתי את הראש, אבל לא עשיתי את התנועה בשום צורה. לא קיבלתי כרטיס אדום במשך 7-8 עונות".

בהחלטתו כתב הדיין, עו"ד נועם ליובין: "לאחר ששקלתי את הדברים ובכפוף אף לסרטון שהוצג בפניי, החלטתי להרשיע את הנאשם בעבירה בגינה עמד לדין. עם כל הכבוד הראוי, נראה כאילו הנאשם אכן יוצר מגע עם ראשו של שחקן נתניה, במה שנראה כנגיחה. גם אם לא התכוון לכך, הרי שבפועל זה אשר אירע ולכן הנני מרשיע את הנאשם בעבירה המיוחסת לו.

"הנאשם הגיע לבית הדין לאחר שנים רבות בהן לא עמד לדין. הנאשם הוסיף כי הינו מתנצל בכל מקרה וכי אין ראוי כי שחקן במעמדו יעשה את אשר עשה. אשר על כן, ובשקלול כל הנסיבות, החלטתי על עונש של הרחקה בפועל מ-3 משחקים, כולל עונש ההרחקה האוטומטית, ולמען יימנע מעבירות מסוג זה בעתיד, הרי שהנני מוסיף על כך עונש על תנאי של הרחקה מ-3 משחקים, בכל הרשעה חוזרת בעבירה של פגיעה בשחקן יריב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully