וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא מוותרת על העונה: הפועל ירושלים במשא ומתן מתקדם עם סטנטון קיד

17.2.2021 / 14:57

הפורוורד האמריקני (29, 1.98), שזכה לפני שלוש שנים עם דיוויד בלאט ודרושפאקה ביורוקאפ, עשוי לעבור לישראל מאורמנספור הטורקית. ג'אמיל ווילסון המאכזב יעזוב אחרי קדנציה קצרה של חודשיים

שחקן אורמנספור סטנטון קיד מול שחקן פנרבחצ'ה יאן וסלי. פנרבחצ'ה, אתר רשמי
סטנטון קיד מול יאן וסלי מפנרבחצ'ה, העונה בליגה הטורקית/אתר רשמי, פנרבחצ'ה

זר מספר 10 מצטרף העונה להפועל ירושלים? האדומים נמצאים במגעים מתקדמים עם הפורוורד האמריקני סטנטון קיד, שצפוי להחליף את ג'אמיל ווילסון שסיים את דרכו בקבוצה אחרי חודשיים בלבד.

קיד (1.98 מ'), שיחגוג בעוד חודש את יום הולדתו ה-29, שיחק העונה באורמנספור, המדורגת במקום האחרון בליגה הטורקית, והעמיד ממוצעים של 13.1 נקודות ו-5.4 ריבאונדים למשחק. קבוצתו אמורה לקבל פיצוי מירושלים על שחרורו, אם וכאשר העסקה תיסגר.

סטאנטון קיד. Daniel Pockett, GettyImages
הזר העשירי שמצטרף העונה לירושלים? סטנטון קיד/GettyImages, Daniel Pockett

קיד כבר שיחק לפני שלוש שנים בטורקיה, כשהובא על ידי דיוויד בלאט לדרושפאקה. השניים זכו יחד עם סקוטי ווילבקין ביורוקאפ, והפורוורד היה השחקן השביעי ברוטציה ותרם 5.3 נקודות ו-3.6 ריבאונדים ב-17 דקות לערב. עונה אחר כך, שיפר קיד את ממוצע הקליעה שלו ל-6.8 נקודות ביורוליג.

ווילסון, שהגיע בדצמבר 2020 מווירטוס רומא, צפוי לסכם קדנציה קצרה ולא מוצלחת בירושלים. הוא הופיע בעשרה משחקים בארבעה מפעלים ותרם 5.7 נקודות בלבד.

משחקם הבא של האדומים יתקיים רק בעוד 12 ימים, כשיתארחו אצל עירוני נהריה במסגרת ליגת העל. כריס קרמר, שנותח מוקדם יותר השבוע בברכו, צפוי לשוב לכשירות בעוד כחודש וחצי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully