וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבוא לזעזוע: הפועל ירושלים שוקלת לבצע שינויים בסגל

16.2.2021 / 15:15

בעקבות שרשרת ההפסדים וההדחות, האדומים מחפשים זר חדש ועשויים לשחרר חלק מהשחקנים שבסגל. ג'אמיל ווילסון הוא המועמד המיידי לעזיבה, אבל גם מקומם של הכוכבים הוותיקים אינו מובטח. כריס קרמר יהיה כשיר בעוד כחודש וחצי

שחקן הפועל ירושלים סולימאן בריימו מול שחקן מכבי ראשון לציון דריל מונרו. דני מרון
היחיד שיכול לחוש בטוח? סולימאן בריימו/דני מרון

אחרי ההפסד למכבי ראשון לציון וההדחה מגביע המדינה, הפועל ירושלים יצאה מוכה וחבולה למיני פגרה, כשמשחקה הבא יתקיים בעוד כמעט שבועיים, כשתצא לנהריה במסגרת ליגת העל. ייתכן שעד למשחק הזה, ישתנו פניה לפחות באופן חלקי.

אחרי החלפת המאמנים, הצעד הבא בניסיון להביא לזעזוע יתמקד בסגל השחקנים. במועדון ירכזו בשבוע הקרוב מאמץ בניסיונות לחזק את הסגל, ואם ימצאו את השחקן המתאים - ככל הנראה גארד זר - לא מן הנמנע שיבחרו לשחרר את אחד הזרים האחרים. למעשה, מלבד סולימאן בריימו, מקומו של אף אחד מהשחקנים אינו מובטח במאת האחוזים.

מאמן הפועל ירושלים דאינוס אדומייטיס עם ג'ייקובן בראון. דני מרון
המאמן כבר התחלף, עכשיו תור השחקנים? דאיניוס אדומייטיס/דני מרון

המועמד הטבעי והמיידי לשחרור הוא ג'אמיל ווילסון, שהגיע במהלך העונה מווירטוס רומא ולא הצליח להשתלב עד כה בקבוצה. כריס קרמר, שנפצע בברכו וסובל מקרע במיניסקוס, נותח בתחילת השבוע וצפוי לשוב לפעילות בתוך כחודש וחצי.

אלא שהבעיות לא מסתכמות ביכולתם של הזרים החדשים, והבעיה האקוטית ביותר היא שגם כוכבי הקבוצה מהשנתיים הקודמות - ג'ייקובן בראון וטיישון תומאס - רחוקים משיאם. שחרור של אחד מהם יביא לזעזוע עמוק בקבוצה, ומהלך שכזה יישקל רק בשני תנאים: אם יימצא למי מהם מחליף ברמה גבוהה, ואם תימצא קבוצה שתקלוט אותם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully