וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: המשטרה חוקרת איומים על חייו של גל אראל

משטרת זבולון החליטה לחקור בעקבות תלונת הקפטן. האדומים מאוכזבים מהתיקו עם באר שבע: "היכולת לא מתורגמת לנקודות". בקבוצה לא מוותרים: יפנו שוב להתאחדות בדרישה לקבל ניצחון טכני

תקציר: הפועל חיפה - הפועל באר שבע 2:2/ספורט 1

אכזבה בהפועל חיפה בעקבות התיקו 2:2 אמש (שבת) מול הפועל באר שבע. בחיפה מבינים שהם מתרחקים מהפלייאוף העליון ומודים שאם לא לא יגיעו לשם, זה יהיה כישלון גדול. "יש פה סגל לפלייאוף עליון ואם לא נהיה שם, אז נכשלנו", אמרו בקבוצה. "גם מבחינת יכולת אנחנו שווים פלייאוף עליון, אבל אנחנו לא מצליחים לתרגם את היכולת לנקודות".

בקבוצה מודאגים בעיקר מחוליית ההגנה. הצוות המקצועי רצה להחתים בלם בחלון ההעברות, אבל אחרי שזה לא קרה מצפים במועדון ששחקני ההגנה הקיימים בסגל יעשו קפיצת מדרגה, אחרי שהציגו יכולת פושרת במשחקים האחרונים. "אנחנו מקבלים כל הזמן גולים מצחיקים. אסור שזה יקרה", אמר אחד השחקנים.

שחקני הפועל חיפה. ., מאור אלקסלסי
שווים יותר מזה. שחקני הפועל חיפה/מאור אלקסלסי, .

בקבוצה מתכוונים לפנות לתובע ההתאחדות ניר רשף ולבקש ממנו להעמיד לדין את מעסה מכבי חיפה בטענה שתקף פיזית את גל אראל. בתוך כך בעקבות התלונה של אראל על איומים על חייו, משטרת זבולון פתחה בחקירה בנושא.

במקביל, הקבוצה תפנה שוב להתאחדות לכדורגל בבקשה לשקול לפסוק על ניצחון טכני לזכותם בעקבות שיתופו של דוד קלטינס, ששיחק למרות שספג חמישה כרטיסים צהובים. בהתאחדות כבר הבהירו שתוצאת המשחק לא תשתנה משום שהפועל באר שבע עשתה לפני המשחק את הבירורים הנדרשים וקיבלה אור ירוק לשתף את קלטינס, גם אם מדובר בטעות ברישום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully