וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חדרה - מכבי פתח תקוה: אבו אלשיך צפוי לפתוח אצל האורחת

המושאל ממכבי חיפה יערוך בכורה, אליהו המוצהב, קופר המורחק ולופטה הפצוע יחסרו לגיא לוזון. רוטמן מוכן לאקסית: "עם הרכש החדש אנחנו צריכים להביא את הנקודות (א', 19:00, 5 סטארס)

מחזור 21הסתיים14/02/2021
הפועל חדרה
  • גוזלן (43)
0
    מכבי פתח תקוה
    תקציר ניצחונה של מכבי תל אביב 1:3 על הפועל חדרה/ספורט 1

    הפועל חדרה

    רק הפרש שערים גרוע פחות מזה של בני סכנין מציב את הפועל חדרה מעל הקו האדום, והיא מקווה להישאר שם בעזרת ניצחון באצטדיון בנתניה מול מכבי פתח תקוה מחר (ראשון, 19:00, ספורט 5 סטארס). המארחת תחסר את תמיר גלזר המוצהב, אבל מקבלת בחזרה את גוסטבו מרמנטיני וגם שלום אדרי התאושש מהקורונה וצפוי להיות בסגל לראשונה מאז הגיע מבית"ר ירושלים.

    "לא היה לנו יותר מדי זמן להתכונן למשחק, היינו צריכים לאושש את השחקנים", אמר המאמן מנחם קורצקי. "אנחנו נפגוש קבוצה מצוינת, מהירה ואגרסיבית, אבל אנחנו מגיעים עם המון אמונה וביטחון, במצב שלנו אנחנו צריכים לנצח. אני מאוד מרוצה ממי שהגיע בחלון, אלה שחקנים שיוסיפו לנו המון אחרי שייכנסו לכושר. הסגל יהיה יותר מאוזן, תהיה מלחמה גדולה על ההרכב, ואני מאוד מאמין בסגל הזה".

    אחד משמונת המצטרפים החדשים בחלון ההעברות, הקשר לירן רוטמן שיפגוש את הקבוצה במדיה שיחק לראשונה בליגת העל, הוסיף: "אנחנו מגיעים אחרי משחק פחות טוב שלנו נגד מכבי תל אביב, אבל עכשיו אנחנו מול יריבה מהליגה שלנו ועם הרכש החדש שעשינו אנחנו צריכים להביא את הנקודות. אישית השתלבתי מצוין בחדרה, מדובר במועדון חם ומשפחתי, חדר הלבשה מצוין ואני מקווה שנביא את זה לידי ביטוי גם במגרש".

    לירן רוטמן שחקן הפועל חדרה בחימום. דני מרון
    מפגש פיקנטי עבורו. לירן רוטמן/דני מרון

    מכבי פתח תקוה

    אחרי ההפסד להפועל תל אביב וצירופם של איהאב אבו אלשיך ומורגן פרייר ביום האחרון של חלון ההעברות, מכבי פתח תקוה תתארח אצל הפועל חדרה ללא ינון אליהו שירצה עונש הרחקה בגין צהובים וללא ארמנדו קופר המורחק. גם ז'וסי לופטה יחסר בגלל פציעה ואבו אלשיך צפוי לפתוח. תומר לוי ימלא את מקומו של אליהו כמגן ימני.

    המאמן גיא לוזון אמר לקראת המשחק: "השאיפה שלנו היא תמיד לנצח, בלי קשר למה שהיה במשחק הקודם בליגה או במפגש הקודם עם חדרה. המשימה שלנו היא לחזור לקצב שלנו, לחזור לשקט עם הכדור. רצינו לחזק את החוליה הקדמית ואני שמח שעשינו את זה. הם יוסיפו לנו איכות".

    נאור סבג: "הייתה תחושת החמצה אחרי המשחק מול הפועל תל אביב. אנחנו עם הפנים למשחק הבא, מזל שבתקופה הזו יש לנו הרבה משחקים. התחושות בקבוצה טובות, אנחנו יודעים שנצטרך לעשות את העבודה הרבה יותר טוב. אני מקווה שנהיה יותר חדים ובטוח שנבוא לנצח".

    sheen-shitof

    עוד בוואלה!

    קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

    בשיתוף כללית
    נאור סבג שחקן מכבי פתח תקוה מול חסן חילו שחקן בני סכנין. ., אודי ציטיאט
    תחושת החמצה אחרי הפועל תל אביב. נאור סבג/אודי ציטיאט, .

    טריוויה

    * כל ארבעת ניצחונות הליגה האחרונים של מכבי פתח תקוה הושגו בזכות שערים בתוספת הזמן: תאי בריבו עשה את זה מול בני יהודה והפועל באר שבע, ליאל עבדה מול מ.ס. אשדוד והפועל חיפה.

    * כל ארבעת ניצחונות החוץ של מכבי פתח תקוה הסתיימו בתוצאה זהה של 1:2.

    * מכבי פתח תקוה היא הקבוצה היחידה שלא סיימה בתיקו במשחק בו כבשה ראשונה, והיו 10 משחקים כאלה: תשע פעמים היא המשיכה לניצחון ורק פעם אחת בוצע מולה מהפך והיא הפסידה (2:1 למכבי חיפה).

    * הפועל חדרה הצליחה לכבוש בשלושת המשחקים מאז מינויו של מנחם קורצקי, אחרי שלא מצאה את הרשת אפילו פעם אחת בחמשת המחזורים שקדמו להגעתו.

    הרכבי הקבוצות

    שופט: דניאל בר נתן
    אצטדיון: נתניה

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      3
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully