וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי מכבי חיפה: "לא צריך לעשות סולחות מביכות עם סמרטוטים"

13.2.2021 / 16:29

עשרות אוהדים הגיעו לאימון, ארגון "הקופים הירוקים": "תארים לוקחים עם הסכין בין השיניים". בקבוצה מנסים להרגיע את הרוחות

תקציר: מכבי חיפה - הפועל חיפה 0:2/ספורט 1

עשרות אוהדי מכבי חיפה הגיעו היום (שבת) למתחם האימונים בבת גלים כדי לתמוך בשחקנים ובצוות המקצועי, אחרי סערת הדרבי ולקראת המשחק נגד בית"ר ירושלים ביום שני. האוהדים אף הדליקו אבוקה, וניסו לדרבן את השחקנים. ברשתות החברתיות קראו אוהדים של הקבוצה להתייצב בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל בזמן שהשחקנים שנרשמו בדוח השיפוט יועמדו לדין.

בהנהלת מכבי חיפה מנסים להרגיע את הרוחות ומקווים שהאווירה החמה לאחר הדרבי תדעך במהרה ולא תתלקח מחדש בעזרת האוהדים.

ארגון "הקופים הירוקים" כתב היום בעמוד הפייסבוק שלו: "הגענו היום לאימון כדי לתמוך בשחקנים ולהגיד להם תודה שהם ז**נו את הפועל במגרש ומחוצה לו, בדיוק כמונו. לא צריך להתנצל ובטח שלא לעשות סולחות מביכות עם סמרטוטים, השחקנים עשו את מה שמצופה מהם לעשות כיאה לדרבי ולפרובוקציות הזולות של הסמרטוטים. אנו דורשים מכם שתעלו לטדי עם אותו הרעל והטירוף כי תארים לוקחים עם הסכין בין השיניים! יש משחקים שלא הכל עובד, אבל כל עוד תירקו דם ותשאירו את הלב על המגרש אתם תקבלו את כל הגב מאיתנו. תביאו את סוף הדרבי לכל משחק, תהיו רעים תמיד,
כי זאת מכבי חיפה!"

שחקני מכבי חיפה עם שחקני הפועל חיפה. ., מאור אלקסלסי
הרוחות עדיין סוערות. התגרה של שחקני מכבי חיפה בדרבי/מאור אלקסלסי, .

בקבוצה מנסים להכשיר את צ'ארון שרי למשחק מול בית"ר ומביעים אופטימיות לגבי הכשירות של ההולנדי ורז מאיר לקראת המפגש ביום שני. מי שלא צפויים לעמוד לרשות ברק בכר הם טאלב טואטחה וניקיטה רוקאביציה הפצועים. גודסוויי דוניו שפתח על הספסל בדרבי וכבש את השער השני כמחליף, צפוי לקבל את המקום בהרכב.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully