וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פודקאסט "טוטאל סלאם": הפלישה היפנית

עדי כפיר

12.2.2021 / 17:52

הארגון היפני NJPW, שנחשב לארגון השלישי בגודלו בעולם, משתף פעולה עם ה-AEW ויחד הם יוצרים חזית עם ה-WWE. הקרב הזה מתחיל להיות מעניין מתמיד

עולם ההיאבקות המקצוענית חווה תקופת תחייה מחדש מאז הקמת AEW ב-2019, וכעת המומנטום קיבל זריקת אדרנלין כאשר הארגון מתחיל לבנות חזית כנגד ה-WWE בזכות שיתופי פעולה עם ארגוני היאבקות פופולריים ברחבי העולם.

כעת, מי שהצטרפו אל שיתופי הפעולה הם הארגון היפני NJPW, שנחשב לארגון השלישי בגודלו בעולם. עדי כפיר ואבירן טוניס מפודקאסט ההיאבקות "טוטאל סלאם" עשו קצת סדר בכל המתרחש, וגם התכוננו לאירוע "טייקאובר" של NXT יתקיים ביום ראשון.

כפיר התחיל והסביר: "ההגעה של קנטה (לשעבר הידאו איטמי ב-WWE) לאירוע של AEW דיינמייט הייתה ההכרזה הרשמית על הכניסה של NJPW לשת"פ. שני הארגונים הצליחו לסגור את הקצוות בזכות הרצון של ההנהלה החדשה של ארגון היפני להשאיר את אליפות ה-US על ג'ון מוקסלי ולקיים את הקרב על התואר מול קנטה בהמשך החודש. זה בעצם גרם למצב שהיו לנו מתאבקים מ-5 ארגונים שונים באירוע אחד, והמטרה היא להראות שיש עוד ארגונים בענף ההיאבקות שהם לא WWE".

טוניס המשיך והוסיף: "המשמעות של שיתופי הפעולה האלו בסופו של דבר זה כדי שכל חמשת הארגונים יוכלו לעבוד ביחד ולנצל את המשאבים אחד של השני וליצור הייפ כנגד ה-WWE. הפייאוף מאוד חשוב משיתופי הפעולה האלו ואני מאמין שהמטרה היא גם ליצור קרבות חלומות בין המתאבקים הטובים בעולם, במיוחד האירועים הגדולים של כל ארגון. AEW ירצו לקצור את הפירות, ושאר הארגונים מבינים שרק דרך המשאבים שיש ל-AEW הם יכולים לקבל את החשיפה הגדולה ביותר".

  • עוד באותו נושא:
  • wwe

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully