וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בין ג'ודו ל-MMA: ברוך שמאילוב מדבר

עדי כפיר

12.2.2021 / 17:49

הג'ודוקא הישראלי מתארח בפודקאסט אמנויות הלחימה "טייקדאון", מספר על הדרך שהובילה אותו לגראנד סלאם בתל אביב וכיצד בחר דווקא בג'ודו מכל אמנויות הלחימה. האזינו

בשבוע הבא יתקיים בישראל אירוע הספורט הגדול מסוגו מאז תחילת מגפת הקורונה, כאשר טורניר גרנד סלאם של התאחדות הג'ודו העולמית יתקיים לראשונה בתל אביב.

מי שיגיע לטורניר במומנטום אדיר הוא ברוך שמאילוב לאחר הזכייה שלו במדליית הכסף בטורניר המאסטרס בקטאר בחודש שעבר והתארח השבוע בפודקאסט אומנויות הלחימה "טייקדאון" וסיפר לארקדי סצ'קובסקי ועידו פריינטה על הדרך שהובילה אותו לגרנד סלאם בתל אביב.

סצ'קובסקי ופריינטה גם סיכמו את הניצחון ההיסטורי של חיים גוזלי ב- Bare Knuckle FC והתכוננו לאירוע UFC 258 ולקרב האליפות במשקל חצי בינוני בין האלוף קמארו אוסמן לג'ילברט ברנס.

על תחילת דרכו סיפר: "התחלתי מגיל צעיר להתאמן בכמה אומנויות לחימה ומאוד אהבתי את זה, ובסוף התמקדתי בג'ודו כי זה היה מאוד פופולרי ובגיל 12 כבר עברתי לאקדמיה בווינגייט כדי לקחת את זה לצעד הבא. המאמן שלי מאוד אהב את יואל רזבוזוב, שבזמנו עוד התחרה, והזמין אותו להדריך אותנו על כמה טכניקות שלו. הדברים שיואל הראה לנו היו מאוד דומים לדברים שאני הייתי אוהב לעשות וזה הי מתלבש לי כמו כפפה ליד והוא מאד התלהב ממני. אמא שלי מאוד אהבה לראות אותי מתאמן, ובאחד הפעמים שיואל היה הוא דיבר איתה ואמר לה שיש פוטנציאל וכשבאנו לראות איך שם ישר קפצנו על ההזדמנות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully