וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד קטש לא יחמיץ את משחקי היורוליג: הושעתה פעילותה של פנאתינייקוס בשבוע הבא

12.2.2021 / 15:25

שבעה שחקנים ושלושה אנשי צוות בפאו נמצאו חיוביים לקורונה, והיורוליג הודיעה על דחיית מסעה לרוסיה למפגשים עם זניט סנט פטרסבורג וצסק"א מוסקבה. המאמן יחבור לנבחרת ישראל לקראת החלון האחרון במוקדמות היורובאסקט

עודד קטש מוצג כמאמן פנאתינייקוס/באדיבות האתר הרשמי של פנאתינייקוס

כשעודד קטש חתם בפנאתינייקוס, הוא הגיע לסיכום עם ראשי המועדון על כך שיחמיץ את צמד משחקי היורוליג ברוסיה בשבוע הבא - כדי לעמוד לרשות נבחרת ישראל בחלון האחרון של מוקדמות אליפות אירופה. אלא שבעקבות התפרצות הקורונה בקבוצה, ההתנגשות נחסכה ממנו.

בשבוע האחרון התגלו עשרה נשאים בפאו (שבעה שחקנים ושלושה אנשי צוות), ופעילותה הושעתה. היוונים היו אמורים להתארח ביום רביעי הקרוב אצל זניט סנט פטרסבורג למשחק השלמה מהמחזור השישי, וכעבור 48 שעות לפגוש גם את צסק"א מוסקבה - והיום (שישי) הודיעה היורוליג על דחיית שני המשחקים.

עודד קטש מאמן פנאתינייקוס. פנאתינייקוס, אתר רשמי
שני משחקי היורוליג נדחו. קטש/אתר רשמי, פנאתינייקוס

קטש יגיע ארצה ויחבור לנבחרת לקראת היציאה ביום שני לבועת המשחקים בפולין. ישראל כבר הבטיחה את מקומה ביורובאסקט 2022, אבל לשני המחזורים הנותרים תהיה משמעות בנוגע לדירוגה בהגרלת שלב הבתים. ביום חמישי היא תשחק נגד רומניה וביום ראשון הבא נגד ספרד. לא מן הנמנע שאלה יהיו משחקיו האחרונים של המאמן בתפקיד.

פנאתינייקוס חדלה מפעילות לפני שבוע, אחרי ניצחון החוץ הגדול על אולימפיאקוס. משחק הליגה שלה נגד פאוק סלוניקי נדחה בתחילה, ואחר כך בוטל גם המפגש עם פריסטרי ברבע גמר הגביע היווני. אם הירוקים יעברו את המשוכה הזו, הם יתמודדו בחצי הגמר נגד לאבריו, שהפתיעה את א.א.ק אתונה בפעם השנייה העונה. המועד החלופי לגמר, שהיה אמור להתקיים מלכתחילה ביום ראשון הקרוב, ייקבע בהמשך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully