וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: הסנטר אריק תומפסון צפוי להצטרף

11.2.2021 / 8:37

שחקן הפנים (27, 2.04) שמשחק בקוריאה ושיחק בעונה שעברה בהפועל אילת צפוי להיות שחקן החיזוק של רמי הדר לחלקים האחרונים של העונה וינסה לעזור לאדומים לשוב למסלול הניצחונות

אריק תומפסון שחקן הפועל אילת מול אות'לו האנטר שחקן מכבי תל אביב, קווינסי אייסי. דני מרון
חוזר לליגת העל. אריק תומפסון/דני מרון

הפועל באר שבע נעצרה בתקופה האחרונה עם כמה הפסדים גדולים, ובמועדון החליטו שלא להמתין יותר מדי ולהתחזק לקראת החלקים המכריעים של העונה. הקבוצה של רמי הדר צפויה לצרף את הסנטר אריק תומפסון ששיחק בעונה שעברה בהפועל אילת ומסיים את דרכו בימים אלה בליגה הקוריאנית.

תומפסון (27, 2.04) עבר בין מספר מכללות כשהוא מסיים את קריירת המכללות במדי פאסיפיק בשנת 2016. את הקריירה המקצוענית פתח באסן הגרמנית, ואחרי עונה עבר ללוצרן משוויץ. בעונת 2018/19 עבר בין הליגה השנייה בסין וביפן לפני שהגיע בקיץ שעבר להפועל אילת ורשם ב-21 משחקים עד לפגרת הקורונה 11.6 נקודות ו-9.3 ריבאונדים בממוצע למשחק. העונה עבר לאינצ'און הקוריאנית והיה השחקן המחליף של הנרי סימס כשהוא רושם 7.7 נקודות ו-7.9 ריבאונדים ב-17.7 דקות לערב.

באר שבע פתחה את העונה בצורה טובה עם ארבעה ניצחונות מחמישה משחקים אך מאז חלה נסיגה ביכולת הקבוצה, גם בשל הפציעה של קיילב אגאדה ששב לשחק רק לאחרונה, ובאר שבע ניצחה שניים משמונת משחקיה הבאים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully