וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ימי הופקאט ופלורנט חסאני חתמו רשמית בהפועל כפר סבא

10.2.2021 / 15:59

צמד הזרים ייכנסו לבידוד של עשרה ימים. שביעות רצון במועדון לאחר ה-0:1 על סכנין ("התחתית רותחת, חייבים לברוח קצת"), גם לקאו יודע: "אין זמן לנו לחגוג"

תקציר ה-0:1 של הפועל כפר סבא על בני סכנין/ספורט1

שמחה גדולה בהפועל כפר סבא לאחר הניצחון 0:1 בסכנין, ששחרר המון מתח במועדון. "התחתית רותחת ואנחנו חייבים לברוח קצת", אמר אחד השחקנים. "נקווה שהזרים החדשים יחזקו אותנו כי כל התחתית התחזקה וזאת תהיה מלחמה עד הסוף". אמש נחתו בארץ שני הזרים החדשים, האנגלי ג'ימי הופקאט והקוסוברי פלורנט חסאני, להם חיכו בשבועיים האחרונים, וכעת, לאחר שחתמו רשמית, ייכנסו לבידוד של עשרה ימים. ייתכן כי הקבוצה תצרף שחקן רכש נוסף ברגע האחרון.

"אני שמח להיות כאן ומצפה לעזור לכפר סבא ולהשפיע", אמר הופקאט. "אני אסיר תודה על ההזדמנות. ראיתי את הניצחון של הקבוצה אתמול, זה היה משחק טוב. אני מקווה שנתקדם בטבלה ושנוכל להתברג למעלה. אני מתרגש, הסתכלתי על הקבוצות בליגה והן נראות טוב. אני מצפה לשחק כאן". חסאני הוסיף: "קבוצה חדשה. מקום חדש. זה מרגש. אני שמח להגיע לשחק כאן ומודה למי שמאמין בי. שמעתי דברים טובים על הליגה והקבוצה. הגיע הזמן לשחק ולהצליח".

"אני מאוד שמח על הניצחון, זה היה חשוב אחרי כמה משחקים", אמר עומר לקאו. "זה לא היה פשוט, אבל העיקר הן הנקודות שייתנו לנו ביטחון. ידענו לנצח בקרב מאתגר ועוד יהיה לנו משחקים מהסוג הזה שנצטרך להתמודד איתם. כעת הפנים קדימה למפגש עם מכבי תל אביב. אין לנו זמן לחגוג. אנחנו צריכים להגיע ולהמשיך בתהליך החיובי שהתחיל בקבוצה לפני כמה שבועות. אני סומך על הצוות שיכין אותנו היטב ונעשה את מה שצריך כדי להיות מוכנים".

שחקן הפועל כפר סבא עומר לקאו. ,, מאור אלקסלסי
"צריכים להגיע ולהמשיך בתהליך החיובי שהתחיל בקבוצה לפני כמה שבועות". לקאו/מאור אלקסלסי, ,

אלישע לוי הוסיף אמש: "אנחנו שמחים על כל ניצחון, בטח ניצחון כזה חשוב. השחקנים עשו ניצחון מאוד חשוב במאני טיים שייתן לנו קצת אוויר, כי התחתית מאוד צפופה ובוערת. תמיד אמרתי שאנחנו ערוכים ומוכנים לכל קרב שלא יהיה ואני שמח שאנחנו שם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully