וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעמדו של ניסו אביטן התערער, חילופי צעקות בינו ובין אבו יונס

9.2.2021 / 21:08

תקרית בין המאמן ויו"ר בני סכנין בחדר ההלבשה. כ-100 אוהדים קיללו לאחר ההפסד לכפר סבא, שחוגגת: "זה ייתן קצת אוויר"

תקציר ה-0:1 של הפועל כפר סבא על בני סכנין/ספורט1

הפועל כפר סבא השיגה הערב (שלישי) ניצחון חוץ חשוב, כשגברה על בני סכנין 0:1 בדוחא ופתחה פער זמני של שש נקודות מהקו האדום. טל מכלוף המחליף כבש את השער היחיד במשחק (56) והעמיק את המשבר של ניסו אביטן, שספג הפסד שלישי רצוף ועלול למצוא עצמו מתחת לקו בסיום המחזור. מעמדו של המאמן התערער לאחר ההפסד, ומפלס הלחץ בסכנין עולה. היו"ר מוחמד אבו יונס הטיח בו ביקורת קשה בחדר ההלבשה והשניים החליפו צעקות. כמאה אוהדים שחיכו מחוץ לאצטדיון איבדו גם הם את הסבלנות וקיללו את המאמן ואת השחקנים.

אביטן סיכם ואמר: "אנחנו מאבדים הרבה נקודות יקרות בבית מול היריבות הישירות שלנו. אין ספק שזו תקופה לא נעימה, ועדיין, עם כל הבעיות שיש לנו וכל הקשיים, אנחנו יכולים לצאת מזה וללכת קדימה. זה קשה להתאמן עם 12-13-14 שחקני שדה ונאלץ לאלתר כל הזמן, רואים את זה גם במגרש. היכולת לא טובה, אנחנו לא מספיק מסוכנים ומשלמים על המחיר. היתה גם חוסר אחריות, שחקנים מקבלים משימות לשמור שחקנים ולא עושים את זה. בכדורגל תמיד יש לחץ, אנחנו בתקופה רעה מאוד ואני מקווה מאוד שהשחקנים שצירפנו יגיעו ותהיה השפעה מיידית על הקבוצה. היו לנו כלים מאוד מוגבלים היום".

ג'יימי הופקאט אחרי הנחיתה בישראל

ג'יימי הופקאט שחקן הפועל כפר סבא אחרי הנחיתה בישראל/אריאל שלום
מאמן בני סכנין ניסו אביטן. ,, מאור אלקסלסי
בצרות. אביטן/מאור אלקסלסי, ,

"אנחנו שמחים על כל ניצחון, בטח ניצחון כזה חשוב", אמר אלישע לוי. "בחצי הראשון היה משחק תחתית טיפוסי, חוסר דיוק, בחצי השני כבר היינו יותר שקטים. השחקנים עשו ניצחון מאוד חשוב במאני טיים שייתן לנו קצת אוויר, כי התחתית מאוד צפופה ובוערת. תמיד אמרתי שאנחנו ערוכים ומוכנים לכל קרב שלא יהיה ואני שמח שאנחנו שם. אם מסתכלים על הטבלה אז היא מאוד ברורה. בהתחלה כשבאתי עשיתי 7 מ-9 נקודות וזה נתן לנו אוויר, אבל אסור לשכוח שהכל צפוף. זה יהיה ארוך, זה יהיה מאבק, ואנחנו ערוכים לו. החתמנו שני שחקנים זרים בחלון, יש לנו בסיס טוב, אולי נצרף עוד שחקן אחד אבל מבחינת זרים סיימנו".

גיבור הערב טל מכלוף הוסיף: "אי אפשר לבקש יותר, גם גול וגם שלוש נקודות חשובות מאוד להמשך. אני שמח שזה נגמר ככה. ממש לא יצאנו מהמאבק, אני מניח שנהיה בו עד הסוף. ידענו לקראת מה אנחנו באים, הגענו צנועים וידענו מה אנחנו רוצים מעצמנו".

הקשר ההתקפי ג'יימיי הופקאט נחת הערב בישראל ויצטרף אל הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully