וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה - הפועל חיפה: צ'ארון שרי סובל מכאבים בשריר, בספק גדול לדרבי

עודכן לאחרונה: 9.2.2021 / 23:43

שחקן מכבי חיפה נטש את האימון ויעבור מבחן כשירות לפני הפועל חיפה (ד', 20:45, ספורט 5). מאמצים להכשיר את אלון תורג'מן מנגד, ברסקי יחליף את סרדל המושעה. ברק בכר: "לחץ? למדנו כבר איך להתמודד איתו"

מחזור 20הסתיים10/02/2021
מכבי חיפה
  • מנחם (54)
  • דוניו (84)
0
    הפועל חיפה
    תקציר: מ.ס. אשדוד - מכבי חיפה 0:1/ספורט 1

    מכבי חיפה

    צ'ארון שרי בספק גדול לדרבי הגדול, משחק שמעבר ליוקרה העירונית, מעידה בו עלולה לעלות למכבי חיפה בפסגה. הקיצוני ההולנדי הרגיש כאבים בשריר, נטש את האימון והוא יעבור מבחן כשירות לפני המשחק. ברק ברק לא תרגל היום באימון הרכב, אך ההערכה היא שדוניו יחליף שוב את רוקאביצה הפצוע. אם שרי לא יוכל לשחק, עומר אצילי יקבל את הקרדיט ב-11 כאשר חוסה רודריגס חוזר מהרחקה ויפתח בקישור.

    ברק בכר מאמן הקבוצה התייחס ללחץ על הקבוצה בעקבות ההפסדים האחרונים: "שואלים אותי הרבה על לחץ. צריך להתמודד איתו. אני מאחל גם לי וגם לשחקנים שזה יהיה המצב שלהם כל הקריירה. אנחנו נתמודד עם זה ויש לנו הזדמנות טובה להראות שאנחנו עומדים בלחצים ועושים משחק טוב. מתמודדים עם הלחץ ומחבקים אותו".

    על ההפסד בדרבי בסיבוב הקודם: "ההפסד היה כואב, לא רק בגלל ההפסד בדקה ה-90 אלא בגלל שבאנו בגישה פחות טובה וזה לא מאפיין אותנו".

    על חזרתו של חוסה רודריגס: "הוא שחקן מצוין והוא הוכיח את זה. אבל יש לנו שחקנים מספיק טובים שיכולים למלא את המקום של שחקנים חסרים".

    ברק בכר מאמן מכבי חיפה. מכבי חיפה, אתר רשמי
    יסתדר בלי רוקאביציה? בכר/אתר רשמי, מכבי חיפה

    הפועל חיפה

    אלון תורג'מן חלוצה של הפועל חיפה עדיין בספק גדול לדרבי מחר. החלוץ מתאמץ מאוד להכשיר עצמו ואתמול ערך רק אימון ריצה בזמן שחבריו ערכו אימון רגיל. היום ינסה תורג'מן להצטרף לחבריו ואז יתברר האם הוא מסוגל לעמוד לרשותו של חיים סילבס. אם תורג'מן לא יהיה כשיר, נס זמיר או קייס גאנם יפתחו בהרכב, כאשר ישנה התלבטות בין השניים. מי שייעדר מהמשחק הוא לירן סרדל המוצהב, כשרוסלן ברסקי צפוי להחליפו בהרכב. ברסקי חוזר מעונש הרחקה ובחיפה מאמינים שהוא פקטור משמעותי לעצור את מרכז הקישור של הירוקים.

    "דרבי תמיד בשבילנו זו מלחמת עולם", אמר שחקן בקבוצה, "שתי הקבוצות באות עם הגב לקיר ובמשחקים כאלה מי שתילחם יותר ותטרוף את המגרש תנצח וזה מה שנבוא לעשות".

    חיים סילבס אמר לקראת המשחק: "לכל משחק יש את הסיפור שלו ואין מה להשוות לדרבי הקודם. לאורך השנים הוכח ששום דבר מקדים לא השפיע על המשחק עצמו. לא המיקום ולא קצב צבירת הנקודות. ברגע שהמשחק יתחיל, שתי הקבוצות יסתערו עליו. מהצד שלנו כל משחק הוא חשוב מאוד. אנחנו במירוץ כדי להדביק את הפיגור ולהשיג את המטרה שלנו".

    "מבחינה מקצועית יש כמה אלמנטים למשחק הזה. יצטרכו להתקיים כמה דברים כדי שננצח את המשחק. אני מקווה ומאמין שזה יקרה".

    sheen-shitof

    מחיר חסר תקדים

    המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

    בשיתוף Epilady
    שחקן הפועל חיפה אלון תורג'מן מול שחקן בני יהודה פאדי נג'אר. קובי אליהו
    עושה מאמצים כדי לשחק מול האקסית. אלון תורג'מן/קובי אליהו

    טריוויה

    * זה יהיה הדרבי ה-107 בין הקבוצות בליגה הבכירה, כשמכבי חיפה מובילה 30:47 בניצחונות ועוד 29 משחקים הסתיימו בתיקו.

    * המאזן ב-10 משחקי הדרבי האחרונים בליגה בהם מכבי חיפה הייתה המארחת: חמישה ניצחונות אדומים, שלושה ירוקים ושתי תוצאות תיקו.

    * מכבי חיפה היא הקבוצה היחידה שעדיין לא הפסידה העונה בבית (שמונה ניצחונות ותיקו) והיחידה שלא פיגרה אפילו דקה אחת כמארחת.

    * ברק בכר אמנם הפסיד בדרבי הראשון שלו, אבל במשחקי בית כמאמן מול הפועל חיפה המאזן שלו עומד על חמישה ניצחונות, שתי תוצאות תיקו ואפס הפסדים.

    * הפועל חיפה ברצף של 19 פנדלים מדויקים בליגת העל, מאז שמהראן לאלה החמיץ (וכבש מהריבאונד) מול דלה איינוגבה והפועל אשקלון בדצמבר 2016. גל אראל חתום על 13 מהם.

    האזינו: שלמה וייס לקראת הדרבי החיפאי

    הרכבי הקבוצות

    שופט: לירן ליאני
    אצטדיון: חיפה

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      3
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully